1397/11/28

در زنجان اتفاق افتاد؛
کشف و ضبط لوازم خانکی احتکار شده
لوازم خانگی احتکار شده در منزل شهروند زنجانی کشف و ضبط شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: این لوازم خانگی که شامل 20 دستگاه یخچال، چهار دستگاه بخاری و 15 دستگاه آبگرمکن و اجاق گاز بود در شهر زنجان کشف شد.


Image result for ‫کالای قاچاق‬‎



وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و مورد اعمال قانون قرار گرفت اظهار داشت: این میزان کالای کشف شده از سوی عوامل پلیس آگاهی و با هماهنگی و حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، این استان ضبط شد.

رحمتی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب به منظور سودجویی بیشتر، کالاهای اساسی را در انبارها دپو می کنند که این کار به لحاظ قانون، جرم تلقی می شود و پلیس در صورت اطلاع از موضوع نسبت به ضبط آن اقدام خواهد کرد.

وی از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از محل احتکار کالا و یا خودداری فروشندگان از فروش لوازم قابل مشاهده در فروشگاه ها، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند تا اقدمات لازم قانونی به عمل آید.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، همچنین از کشف و ضبط 41 راس احشام (گوسفند) قاچق در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: این تعداد دام به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال با استفاده از یک دستگاه کامیون بنز و بدون داشتن مجوز قانونی، حمل می شد که راننده آن به عنوان متهم پرونده در دام عوامل پلیس آگاهی زنجان گرفتار آمد.

جماران

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما