تلویزیون های هوشمند هوآوی می آید

1397/12/01

تلویزیون های هوشمند هوآوی می آید
تلویزیون هواوی در آینده نزدیک معرفی می شود. این تلویزیون هوشمند با برند آنر، زیرمجموعه هواوی روانه بازار خواهد شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، پس از موفقیت شیائومی در بازار تلویزیون های هوشمند، شرکت های بیشتری قصد ورود به این بخش از بازار را دارند. در گذشته وان پلاس اعلام کرده بود وارد بازار تلویزیون های هوشمند می شود و حال هواوی قصد انجام چنین کاری دارد.

در حالی که گزارش های اولیه به ورود تلویزیون های هواوی و آنر به بازار اشاره کرده بودند، جدیدترین اطلاعات از معرفی تلویزیون این شرکت با برند آنر در آینده نزدیک خبر می دهد. این محصول ابعادی برابر با 55 اینچ دارد.

نزدیک به یک ماه پیش گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن، هواوی از دو سری تلویزیون هوشمند رونمایی می کند. یکی از این سری ها با برند آنر و دیگری با برند Huawei AI Window به بازار عرضه می شود.

با توجه به نحوه نامگذاری، انتظار می رود این تلویزیون ها به هوش مصنوعی مجهز شوند. هواوی در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که در حال توسعه یک دستیار صوتی برای عرضه در بازارهای جهانی است.

در صورتی که هواوی نتواند تا زمان عرضه تلویزیون خود به بازار دستیار صوتی جدیدی را توسعه دهد، این محصول را مجهز به گوگل اسیستنت و یا الکسا آمازون روانه بازار می کند.

گزارش های گذشته خبر از معرفی اولین تلویزیون هوشمند آنر در ماه آوریل سال جاری میلادی داده بودند. علاوه بر این برند، در گزارش ها به عرضه تلویزیون های هواوی در نیمه دوم 2019 اشاره شده بود. تلویزیون آنر برای رقابت با محصولات شیائومی روانه بازار می شود، بنابراین قیمت مناسبی خواهد داشت.

با ورود تلویزیون های هواوی و آنر به بازار، شاهد رقابت جذابی میان برندهای مختلف خواهیم بود. شیائومی، وان پلاس و هواوی در صورتی که بتوانند تلویزیون های خود را در بازارهای جهانی برای فروش عرضه کنند، برندهایی مانند سامسونگ و ال جی با مشکل مواجه می شوند.

کلیک

برچسب ها:

هوآوی ،آنر ،تلویزیون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما