1397/12/02

بازار قالیشویی با رکود مواجه شده است
رئیس اتحادیه قالیشویان گفت: در شرایط کنونی بازار قالیشویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با رکود مواجه بوده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، حمید محمدی رئیس اتحادیه قالیشویان گفت: در شرایط کنونی بازار قالیشویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با رکود مواجه بوده است.


Image result for ‫قالیشویی‬‎



محمدی با اشاره به قرارداد بسته شده میان مشتری و قالیشویی، تصریح کرد: اگر مشتری فکر کند که در این قرارداد حقش اجحاف شده است، می‌تواند با رجوع به اتحادیه شکایت خود را مطرح کند.

محمدی با بیان اینکه امکان افزایش ۱۰ درصدی برای شست وشوی انواع قالی و موکت در پایان سال وجود دارد، اظهار کرد: قیمت فرش ماشینی ۹ هزار و ۱۰۰ تومان، موکت معمولی ۳ هزار و ۴۰۰ تومان، موکت پُرزدار ۴ هزار و ۳۰۰ تومان، فرس دستباف و معمولی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، دستباف کرم کاشان و اردکان ۲۲ هزار تومان، دستباف کل ابریشم ۵۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قالیشویان با اشاره به اینکه ۳۷۰ واحدصنفی مجاز قالیشویی در تهران مشغول به فعالیت‌اند افزود: هم اکنون واحدهای صنفی غیرمجاز درحال فعالیت‌اند که این واحدها در سایت های اینترنتی به وفور یافت می‌شوند.

محمدی با اشاره به اینکه دریافت خسارت تنها از قالیشویان مجاز امکانپذیر است، تأکید کرد: اگر آسیبی به فرش وارد شود تنها در قالیشویی‌های مجاز قابل پیگیری است. اما خارج از این محدوده، اتحادیه تعهدی ندارد. همچنین متقاضیان هنگام تحویل دادن قالی به فرستادگان قالیشویی باید کنترل کنند که آنها از طرف قالیشویی مورد نظر آمده باشد و از قبل، شرکت با متقاضی هماهنگ کرده باشد.

رئیس اتحادیه قالیشویان در پایان گفت: پس از انتخاب قالیشویی مورد نظر، طی تماس تلفنی با اتحادیه یا مراجعه به سایت اتحادیه از انتخاب خود مطمئن شوند.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

قالیشویی