رونمایی سامسونگ از نسل آینده محصولات هوشمند

1397/12/18

رونمایی سامسونگ از نسل آینده محصولات هوشمند
شرکت سامسونگ امروز از نسل آینده محصولات هوشمند و نوآورانه خود رونمایی کرد که با هدف ساده ‏تر کردن زندگی کاربران طراحی شده‎اند. این شرکت همواره متعهد به عرضه پیشروترین فناوری‏ها ضمن تکیه بر نقاط قوت محصولات کنونی خود است تا بتواند عصری نوین را پایه‎گذاری کند که در آن با تلفیق نوآوری و هوشمندی در کل اکوسیستم محصولات خود، تجربه‎ای کاملا شخصی را برای هر کاربر ایجاد کند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، گوشی هوشمند گلکسی S10 نقطه تکامل یک دهه نوآوری است که با هوشمندی بالا و امکان اتصال با روش‎های نوین، استاندارد جدیدی را برای گوشی‎های هوشمند ایجاد کرده و انتظار کاربر از فناوری را برآورده می‏کند. این محصول تاکید دوباره‎ای است بر تعهد شرکت سامسونگ به فراهم کردن امکان انجام کارهای ناممکن برای کاربران خود و بهبود زندگی آنها.

گلکسی S10 همچنین نشانه‎ای است از ۵۰ سال پیشتازی سامسونگ در دنیای فناوری و نوآوری. محصولات جدید و نوآورانه سامسونگ شامل تلویزیون‏های ۸K QLED در اندازه ۹۸ اینچ، گوشی‏های هوشمند گلکسی S10 و گلکسی فولد، یخچال چهار درب، سری سایدبای‎ساید سه درب، ماشین لباسشویی QuickDrive و کولرهای گازی Wind-Free همگی در فروم امسال به نمایش گذاشته خواهند شد.

علاوه بر نمایش محصولات جدید، گزارشی از دستاوردهای سامسونگ در تلفیق دستیار هوشمند بیکسبی در تلویزیون‎های QLED و تغییر کاربردهای تلویزیون با استفاده از توانمندی‎های صوتی و امکان تعامل به زبان‎های انگلیسی و فرانسه نیز ارائه خواهد شد.

سانگ‎وان میونگ، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در سامسونگ الکترونیکس می‎گوید «تعهد کامل ما به نوآوری‏های هدفمند و ساده‎تر کردن زندگی کاربران، متکی بر میراثی غنی از نوآوری‎های ما است. ما در سال گذشته باز هم مرزهای نوآوری را در همه گروه‎های محصولی خودمان جابجا کردیم. در سال ۲۰۱۹ باز هم به دنبال تکامل بیشتر خواهیم رفت تا با استفاده از نوآوری‎های خودمان، سبک زندگی در منطقه منا را متحول کرده و به همه کاربران‎مان امکان انجام کارهای غیرممکن را بدهیم».

شرکت سامسونگ در طی این فروم برنامه‎های متعددی را هم با هدف تجربه محصولات جدید توسط شرکت‎کنندگان برگزار کرد. مهمانان حاضر، همانند تور بازدید از موزه توانستند همه محصولات سامسونگ را از نزدیک مشاهده کنند که قرار است در سال پیش‌ رو وارد فروشگاه‎های این شرکت شوند.

عصر تلویزیون‎هایی با قدرت، هوشمندی و اندازه بزرگ‎تر

سامسونگ در MENA Forum 2019 تلفیق سخت‎افزار و نرم‎افزار و بازتعریف مفهوم تلویزیون را از نزدیک برای همگان به نمایش گذاشت. این نمایشگرهای جدید که با استفاده از فناوری MicroLED سامسونگ ساخته شده‌ با توجه به هوشمندی فوق‏العاده خود، هیچ مرز و محدودیتی برای توسعه حتی از نظر اندازه و نسبت ابعاد نداشته و با طراحی بدون حاشیه خود تجربه دیداری کاملا فراگیری را برای فرد فراهم می‎کند.

سری تلویزیون‎های ۸K QLED سامسونگ با اندازه ۹۸ اینچ نمادی از پیشرفته‎ترین فناوری‎های این شرکت در حوزه نمایشگرها بوده و ثابت می‏کند که فناوری ۸K می‎تواند تجربه دیداری کاربران را تا حد زیادی ارتقا داده و عصری نوین از امکانات دیداری را ایجاد کند.

این تلویزیون‎ها مجهز به یک چیپ Quantum Processor 8K هستند که بهترین کیفیت موجود تصویر را در اختیار کاربر قرار می‎دهد و طراحی بسیار زیبا و قابلیت‎های هوشمند و اندازه‏های بزرگ این سری از تلویزیون‎ها باعث می‌شود تجربه‎ای کاملا متفاوت برای کاربر ایجاد شود. چه در حال استریم فیلم، استفاده از دستگاه‎های جانبی یا پورت‏های HDMI، USB یا حتی اشتراک صفحه موبایلی باشید، به کمک فناوری‎های مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ می‎توانید هرمحتوایی را شناسایی و کیفیت آنها را بدون توجه به رزولوشن اولیه، ارتقا داده و به کیفیت ۸K برسانید.

سری جدید ساندبارهای Q70 سامسونگ نیز در این نمایشگاه عرضه شد. این محصولات که با همکاری برند هرمان کاردن ساخته شده است، با استفاده از فناوری‎های Dolby Atmos و DTS:X تجربه‎ای بسیار متفاوت و بهتر از صدا را در اختیار کاربر قرار می‎دهند و فضای صوتی کاملا سه بعدی را برای شما می‎سازند. از سوی دیگر قابلیت AI Sound در این محصولات با استفاده از هوش مصنوعی و بصورت زنده، کیفیت صدا را تنظیم می‏کند تا به بهترین حالت صدا در هر حالت و برنامه‏ای برسید. همزمان نیز قابلیت ۴K Pass-Through کیفیت صدا و تصویر را با هم ارتقا می‏دهد.

تحقق عصر نوین زندگی هوشمند و نوآور

نمایشگاه MENA Forum امسال مجموعه‎ای است از نوآوری‏ها که کاملا با زندگی هوشمند امروزی در هر گوشه‎ای از خانه، سازگاری دارند. این پیشرفت‎ها نهایتا به تجربه‏ای غنی‎تر و بهتر از زندگی منجر می‎شوند که با سرعت زیادی شرایط خانه شما را متحول کرده و به شما امکان می‎دهد از دنیای تجربه‎های هوشند لذت ببرید.

یخچال چهار درب سامسونگ با استفاده از فناوری خنک‎کنندگی سه‎گانه، با ایجاد دمایی دقیق و کاملا کنترل شده در هر کجای یخچال، مواد غذایی را کاملا تازه نگه می‏دارد. بهینه بودن سطح رطوبت باعث می‏شود غذاهای داخل یخچال برای مدت طولانی‏تری کاملا تازه باقی بمانند. دمای بخش Flex Zone بصورت مستقل کنترل شده و لذا غذاها را در دمای بهینه مختص به آنها نگهداری می‏کند.

یخچال‎های سایدبای‎ساید سه درب سامسونگ فضای نگهداری بیشتری را برای کاربر فراهم می‏کند. این یخچال‎ها با داشتن ظرفیت بیشتر در کنار سیستم خنک‏کنندگی دوگانه یا Twin Cooling، میزان دما و رطوبت را در بهترین حالت ممکن برای هر غذایی نگه می‏دارند. بسته به نوع استفاده، شما می‏توانید از دماهای پیش‎فرض در یخچال خود استفاده کرده و به این ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

سری ماشین‎های لباسشویی QuickDrive سامسونگ نیز در Forum 2019 به نمایش گذاشته شده است. این فناوری جدید بدون کاستن از کیفیت شستشو، زمان آن را تا ۵۰% کاهش داده و در عین حال به کاربر امکان می‏دهد از طریق هرکدام از دستگاه‏های متصل خود، چرخه شستشو را آغاز، متوقف و یا بر روند انجام آن نظارت کند. لباسشویی QuickDrive همچنین مجهز به دستیار شستشوی هوشمند سامسونگ است که با استفاده از هوش مصنوعی می‏تواند بصورت خودکار پیشنهاداتی را برای بهینه‎سازی چرخه‎های شستشو عرضه کند. کاربران با استفاده از قابلیت AddWash سامسونگ نیز می‏توانند در میانه چرخه شستشو، تکه لباس‎های جامانده را به لباسشویی اضافه کنند.

کولرهای گازی Wind-Free سامسونگ از یک سیستم جدید دو مرحله‎ای برای خنک کردن محیط استفاده می‏کنند که تا حد زیادی میزان مصرف انرژی را کاهش می‏دهد و با داشتن امکان اتصال وای-فای، می‏توان حتی از راه دور نیز آن را کنترل کرد.

یک دهه نوآوری گلکسی

در جشن ۱۰ سال موفقیت فنی در خانواده گلکسی، شرکت سامسونگ یک مجموعه از گوشی‎های خود را معرفی کرد که مجهز به قابلیت‎های جدید و بی‎سابقه شده‎اند. محصولات جدید شرکت سامسونگ که یک دهه پس از معرفی اولین نمونه‎های گلکسی S عرضه می‏شوند در واقع نمادی از میراث پرافتخار عرضه نوآوری‎های هدفمند و متناسب با نیازهای مشتریان هستند.

نوآوری‎های معرفی شده در نمایشگر، دوربین و عملکرد گوشی‎های سری گلکسی S10 بهترین تجربه موبایلی موجود را در اختیار کاربر قرار می‏دهد. گلکسی S10 برای کسانی طراحی شده است که همه چیز را در کنار هم می‏خواهند. این محصولات مجهز به یک نمایشگر Dynamic AMOLED کاملا جدید هستند که تصویری تمام صفحه را در کنار اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک به کاربر عرضه می‏کند. ویژگی‌های جدید دوربین سری گلکسی S10 قابلیت‏های کاملا حرفه‎ای را در اختیار کاربران قرار داده و به این ترتیب این گوشی‏ها به هوشمندترین گوشی‏های موجود تبدیل می‏شوند.

پس از یک دهه نوآوری موفقیت آمیز، معرفی گلکسی Fold درها را به روی نسلی کاملا جدید از گوشی‌های هوشمند باز می‏کند. گلکسی Fold در واقع ترکیب گوشی هوشمند و تبلت در یک دستگاه با نمایشگر ۷٫۳ اینچی Flex Display است که می‏تواند در غالب یک دستگاه کوچک، تا شود. این گوشی در هر کاربردی، از کار، بازی تا اشتراک گذاری محتوا، بهترین تجربه ممکن را در اختیارتان قرار می‎دهد.

در نهایت و با معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و بندهای هوشمند گلکسی Gear Fit E و گلکسی Buds اکوسیستم محصولات خانواده گلکسی بسیار متنوع‎تر از گذشته شد. این ابزارهای پوشیدنی به کاربر امکان می‏دهند انواع قابلیت‏های هوشمند و نوآورانه را در اختیار گرفته و همه ابعاد زندگی و سلامتی خود را مانیتور و رهگیری کرده و به این ترتیب از یک زندگی متوازن و متصل لذت ببرند.

گجت نیوز