1397/12/24

در شهرستان شاهین شهر و میمه؛
آغاز ساخت پارک پتروشیمیایی و پلیمری
با حضور استاندار، ساخت پارک پتروشیمیایی و پلیمری در مجموعه گروه صنعتی انتخاب آغاز شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب گفت: پارک پتروشیمیایی و پلیمری در زمینی به مساحت ۷هکتار، به منظور تولید انواع محصولات پلی‌استایرن، کامپاندهای پلیمری و پلی‌یول احداث می‌شود.

حمیدرضا غزنوی افزود: قسمت نخست این طرح،«احداث واحد تولید انواع پلی‌استایرن»با ظرفیت تولید ۵۰هزار تن در سال و سرمایه‌گذاری ۳۰میلیارد یورو به‌ صورت ارزی و ۳۰۰میلیارد تومان ریالی با اشتغال زایی برای ۳۰۰نفر به صورت مستقیم و 3هزار نفر غیرمستقیم است.

«احداث واحد تولید پلی‌یول» قسمت دوم این طرح است که با ظرفیت تولید ۵۰هزار تن در سال و حجم سرمایه ۲۰۰میلیارد تومان، می‌تواند برای ۴۰۰نفر در دوران ساخت و ۲۸۰نفر در دوران بهره‌برداری به‌ صورت مستقیم اشتغال‌زایی کند.

پلی‌یول (Polyol) نوعی الکل است که در صنعت مبلمان، خودرو، کفش سازی، لوازم خانگی، تولید بالش‌ها و تشک‌های طبی هوشمند استفاده می‌شود.

وی افزود: بخش سوم این پارک «تولید کامپاندهای پلیمری» است که با ظرفیت ۸هزار تن در سال و ۲۰میلیارد تومان سرمایه اولیه، برای ۱۰۰نفر در دوران ساخت و ۷۵نفر در دوران بهره‌برداری به‌صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

قرار است این پارک در مدت ۱۲ماه ساخته و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اصفهان در حاشیه این کلنگ‌زنی با اشاره به اینکه اشتغال زایی یکی از وظایف مهم دولت است، گفت: تمام تلاش دولت در استان اصفهان، جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی، و تلاش برای رونق تولید و اشتغال بیشتر و رهایی از وابستگی‌های خارجی است.

عباس رضایی همچنین به حذف بروکراسی در ادارت استان هم اشاره‌ای کرد و افزود: تشکیل دو ستاد «تسهیل» و «رفع موانع تولید» در استانداری اصفهان از کارهایی بود که در راستای حذف بروکراسی اداری انجام شد.

صداوسیما

برچسب ها:

لوازم خانگی ،مبلمان 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما