1398/01/19

لوازم خانگی بوش 135 ساله شد
لوازم خانگی بوش از بزرگترین صنعت‌های موجود در کشور آلمان ۱۳۵ ساله شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، همان طور که می‌دانید شرکت بوش یک شرکت چند ملیتی است که انواع محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می‌کند؛ این شرکت توسط روبرت بوش Robert Bosch در سال ۱۸۸۶ بنیان گذاری شده که تا به امروزعلاوه بر تولید لوازم خانگی بوش (لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی) ابزارآلات برقی (دریل، فرز، چکش) ابزارهای صنعتی (دریل صنعتی، اره صنعتی) و قطعات ماشین را در سطحی بسیار گسترده تولید می‌کند.

به جرأت می‌توان گفت که شرکت بوش در هر کدام از زمینه‌های فعالیتش، صاحب صنعت و تکنولوژی است و به همین دلیل توانسته است قسمت بزرگی از بازار دنیا را به خود اختصاص دهد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این شرکت و شناخته شدنش در میان اکثریت مردم دنیا، تولید لوازم خانگی با کیفیت بسیار بالا است که امر باعث شده تا لوازم خانگی بوش در بسیاری از خانه‌ها دیده شود.

دفتر مرکزی لوازم خانگی بوش در شهر گرلینگن ایالت بادن وورتمبرگ قرار دارد و سایت رسمی لوازم خانگی بوش با نام http://www.bosch-home.com فعالیت می‌کند. شما می‌توانید در این سایت، تمامی محصولات لوازم خانگی این شرکت را به همراه اطلاعات فنی و عکس مشاهده فرمائید؛ لیست تمامی نمایندگی‌های فروش و یا خدمات پس از فروش کشورهای مختلف نیز در این سایت درج شده که نام کشورمان ایران نیز در این سایت قابل مشاهده است. در ایران لوازم خانگی بوش تحت عنوان گارانتی بوش سرویس در حال ارائه خدمات پس فروش به مشتریان خود می‌باشد که لازم به ذکر است بدانید شرکت بوش سرویس در ایران دارای چهار شرکت زیر مجموعه با نام‌های کاسپین، مهستان، کارا گستر و سناپویان است.

شاید شما هم بدانید که کشور آلمان سال‌های سال است که علاوه بر داشتن صنعت خودرو، دارای صنعت پیشرفته شستشو در دنیا است و بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی مانند AEG، Miele، Bosch نیز متعلق به این کشور می‌باشد که در تولید بهترین‌های ماشین لباسشویی و ظرفشویی حرف اول را می‌زنند؛ در مقایسه این سه برند برتر باید بگوییم که وقتی سخن از بهترین‌های دنیا است شما باید تفاوت دسترسی آسان‌تر به خدمات و قطعات در هر کشور را برای خریدتان در نظر بگیرید، از این رو لوازم خانگی بوش با داشتن نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش گسترده در کشور ایران توانسته جایگاه بهتری را نسبت به دو رقیب خود کسب کند و از آن جایی که این لوازم خانگی نیز در کشور صاحب تکنولوژی صنعت شستشو تولید می‌شود؛ ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی این برند، همواره در صدر لیست پرفروش‌ترین های دنیا قرار گرفته است.

مهر