کشف کالای قاچاق در اسلام آباد غرب

1398/02/02

کشف کالای قاچاق در اسلام آباد غرب
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: باتلاش نیرو‌های انتظامی سیگار قاچاق در اسلام آباد غرب، احشام و لوازم خانگی قاچاق در روانسر و جوجه قاچاق درپاوه کشف وضبط شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار "علیرضا مرزبانی" جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از انبار دپوی کشف کالا‌های قاچاق در اسلام آباد غرب، روانسر و پاوهسیگار‌های قاچاق در اسلام آبادغرب ۳۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه خبرداد.

وی همچنین از کشف چندین راس احشام و لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در روانسر خبر داد.

سردار مرزبانی افزود: ماموران پلیس روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون اول ۳۶ راس دام و در کامیون دوم نیز ۶۸ سرویس لوازم کامل آشپزخانه قاچاق کشف شد.

سردار مرزبانی یادآوری کرد: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف ۳ هزار و ۸۰۰ قطعه جوجه قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران کلانتری نودشه مبنی بر اینکه تعداد زیادی جوجه در خانه باغی برای قاچاق دپو شده است، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از این خانه باغ اقدام و تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ قطعه جوجه یک روزه کشف شد.

سردار مرزبانی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه افزود: وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد قصد قاچاق این جوجه‌ها به کشور عراق را داشته است.

صداوسیما

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما