ماشین لباسشویی چی بخرم؟

1398/02/03

راهنمای خرید؛
ماشین لباسشویی چی بخرم؟
ما سعی داریم تا در اینجا به شما عزیزانی که قصد خرید ماشین لباسشویی برای منزل خود را دارید، اطلاعاتی را بدهیم تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود، بهترین مارک ماشین لباسشویی و کارآمدترین مدل را انتخاب کنید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، آشنایی با تکنولوژی های روز و برنامه های شستشو در هر ماشین لباسشویی، می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا بهترین ماشین لباسشویی و مدلی را انتخاب کنید که پولتان را در ازای خریدی بدهید که موردنیاز و استفاده شماست و در ادامه به بررسی برندهایی مانند لوازم خانگی، ماشین لباسشویی بوش، آ.ا.گ و غیره می پردازیم تا شما بتوانید هرچه آسان‌تر بهترین مارک ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

متأسفانه به دلیل فرهنگ اشتباه خرید در کشور ما، بیشتر افراد در زمان خرید فقط به دنبال بالاترین و آخرین مدل ماشین لباسشویی برای منزل خود هستند، بدون آنکه هیچ وقت از برنامه های شستشو و امکانات آن استفاده کنند و در طول استفاده از لباسشویی ‌شان فقط از یک برنامه شستشو برای شستن لباس استفاده می کنند؛ درواقع بابت امکاناتی که هیچ گاه از آن استفاده نمی کنند هزینه پرداخت کرده اند.

توجه فرمایید که بسیاری از مدل ها ازنظر موتور و قطعات اصلی با یکدیگر یکسان هستند و تنها تفاوت آن ها در برنامه های شستشو و تکنولوژی های به کاررفته در آن مدل‌هاست. درنتیجه به شما پیشنهاد می کنیم پیش از انتخاب یک لباسشویی، ابتدا بهترین مارک ماشین لباسشویی را انتخاب و سپس بر اساس نیاز و استفاده تان، مدلی باقیمت مناسب را تهیه فرمایید.

برای انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی، برندهای مختلف را در مقایسه با یکدیگر موردبررسی قرار داده ایم اما به این نکته توجه کنید که هیچ گاه سعی نداشته باشید تا تمام لوازم‌خانگی خود را از یک برند انتخاب کنید چراکه هر برند در یک صنعت صاحب تکنولوژی می باشد و می تواند کاملاً تخصصی، تولیدات برتر دنیا را ارائه دهد.

به طور مثال بهترین برندهای پخت و پز متعلق به کشور ایتالیا است، بهترین برندهای سرمایش در کشور آمریکا و بهترین برندهای شستشو متعلق به کشور آلمان است. در مورد صنعت شستشو و ماشین لباسشویی باید بگوییم که برندهای بوش (Bosch)، آ.ا.گ (AEG)، میله (Miele) جزو بهترین های این صنعت محسوب می شوند و در محله بعد دو برند ال جی (LG) و سامسونگ (Samsung) هستند که باقیمت هایی کمتر توانسته اند قسمتی از بازار بزرگ دنیا را به خود اختصاص دهند.

لوازم خانگی بوش (Bosch)


Image result for ‫لوازم خانگی بوش‬‎


این برند آلمانی که یکی از برندهای قدیمی در لوازم خانگی محسوب می شود همیشه پیش رو و صاحب تکنولوژی در صنعت شستشو بوده است از این رو ماشین لباسشویی بوش، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی این شرکت همیشه جزو بهترین ها در دنیا بوده است و بزرگترین حسن این برند در مقایسه با رقبای خود داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که بانام بوش سرویس در حال ارائه خدمات به مشتریانش است؛ پس با انتخاب ماشین لباسشویی بوش شما هیچ گاه مشکلی ازنظر قطعات و تعمیرکار متخصص نخواهید داشت و شما در بسیاری از خیابان ها یک نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش را می بینید.

لوازم خانگی آ.ا.گ (AEG)


Related image


برند آ.ا.گ نیز متعلق به کشور آلمان و از دارندگان صنعت شستشو می باشد. این برند رقیب دیرینه و سرسخت شرکت بوش محسوب می شود. اگر قصد مقایسه ماشین لباسشویی بوش با آ.ا.گ را دارید باید بگوییم این کار کاملاً اشتباه است چراکه هر دو برند، جزو بهترین مارک های تولیدکننده ماشین لباسشویی هستند و تنها برتری بوش به آ.ا.گ در ایران، داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش برند بوش است؛ درحالی که آ.ا.گ هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد و شما در پیدا کردن تعمیرکار متخصص و قطعات در ایران به مشکل خواهید خورد.

لوازم خانگی میله (Miele)


Related image


برند میله که به عنوان بنز لوازم خانگی در آلمان محسوب می شود یک برند لاکچری و گران قیمت محسوب می شود اما بزرگترین مشکل این برند نیز نبود قطعات و تعمیرکار در ایران است اما اگر آنقدر پول دار هستید که اگر مشکلی برای لوازم خانگی تان پیش آمد و نتوانستید قطعه و تعمیرکار مناسبی برای آن پیدا کنید، ماشین لباسشویی دیگری تهیه کنید پس در انتخاب این برند بی نظیر شک نکنید.

لوازم خانگی ال جی (LG)


Related image


لوازم خانگی ال جی که یک برند کره ای محسوب می شود و تولیدات بسیار گسترده ای در لوازم خانگی دارد.

در صنعت شستشو و نظافت راحت بگوییم که در برابر برندهای آلمانی حرفی برای زدن ندارد از این رو به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد تهیه ماشین لباسشویی دارید، ماشین لباسشویی بوش را در اولویت آیتم انتخابی خود قرار دهید چراکه ازنظر قیمتی نیز بوش شاید تنها حدود 20 درصد گران تر از ال جی باشد اما ناگفته نماند که در صنعت سرمایش ال جی بسیار برند مناسب تری است و کولرهای گازی و یخچال این شرکت، بعد از برندهای آمریکایی به جرئت بهترین‌اند.

لوازم خانگی سامسونگ (Samsung)


Image result for ‫لوازم خانگی سامسونگ‬‎


شرکت سامسونگ نیز که یک برند کره ای محسوب می شود، تولیدات بسیار وسیعی مانند شرکت ال جی دارد اما این شرکت در صنعت شستشو نمی تواند با برندهای آلمانی رقابت کند به همین دلیل ماشین لباسشویی سامسونگ را در اولویت پیشنهاد نمی کنیم. لازم به ذکر است که بهترین محصولات این شرکت مربوط به تلویزیون، موبایل و تبلت های آن است.

فارس

برچسب ها:

ماشین لباسشویی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما