1398/02/03

کشف محموله قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران از یک دستگاه کامیون تریلی محموله ای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال کشف کردند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار مهدی انصاری،فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد دراین خصوص گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور ورودی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود:مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند؛ مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۲ دستگاه موتور کولرگازی و ۳۵۰ هزار عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

راه دانا

برچسب ها:

کولر گازی ،قاچاق