کشف کالای قاچاق در بوشهر

1398/02/07

کشف کالای قاچاق در بوشهر
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف کامیون حامل قطعات کولر گازی قاچاق به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال در دشتستان خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ حیدر سوسنی در نشست با خبرنگاران در برازجان از امنیت مطلوب استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت:با برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر زمینه توسعه و پیشرفت این استان در بخش‌های مختلف فراهم شده است.

وی با تاکید برمبارزه با کالای قاچاق تصریح کرد:کالای قاچاق در ابعاد گوناگون جامعه را تهدید می‌کند که در این راستا مقابله با قاچاق در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کالاهای خارجی بدون پروانه معتبر گمرکی قاچاق محسوب می‌شود گفت: در این راستا تمام محورها و نقاط مختلف استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد و با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌شود.

سرهنگ حیدر سوسنی با اشاره به شناسایی کامیون حامل کالای قاچاق خاطر نشان کرد: پلیس آگاهی بوشهر با رصد اطلاعاتی، و بهره گیری از شیوه‌های فنی از بارگیری و انتقال یک محموله قطعات کولرگازی از شهرستان دشتستان به خارج از استان بوشهر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران آگاهی بوشهر پس از بررسی صحت و سقم محموله قاچاق به محل اعزام شدند و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق مشکوک شده و در یک عملیات ضربتی آن را در محور خروجی شهرستان دشتستان متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف قطعات کولر گازی قاچاق از کامیون یاد شده خبر دادو افزود: در بازرسی از این خودرو 63 هزار قطعه یدکی کولرگازی کشف شد.

سرهنگ سوسنی ارزش این کشفیات قاچاق را 3.5 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی دشتستان معرفی شد.

تسنیم

برچسب ها:

کولر گازی ،قاچاق