افتتاح نمایشگاه فرش در قائم شهر

1398/02/10

افتتاح نمایشگاه فرش در قائم شهر
نمایشگاه های فرش و تابلو فرش های دست بافت و جهیزیه و لوازم ازدواج در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز شد .
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مسئول برگزاری نمایشگاه فرش گفت: در این نمایشگاه بزرگ، بیش از 1000 تابلو فرش و 4 هزار قطعه فرش دست بافت و گلیم از سراسر کشور در رنگها وابعاد مختلف با کیفیت نفیس وکم نظیر به معرض تماشا گذاشته شده است.

به گفته جلالی، تنوع و زیبائی و کیفیت ومرغوبیت بی بدیل فرش ایرانی وسهم بری صنعت فرش دست بافت در اشتغال و اقتصاد خانواده ودرآمد زائی برای کشور از ویژگی های صنعت فرش دست بافت ایران است که با حمایت دولت این صنعت قادرخواهد بود همچنان بازارهای جهانی را در سیطره خود بگیرد.

در این نمایشگاه برای نخستین بار، از فرش 45 متری که به دست توانای شش هنرمند تبریزی به مدت 10 سال با ذره بین بافته شده رونمائی شد.

این نمایشگاه تا جمعه 13 اردیبهشت ، از ساعت 16 تا22 برای بازدید عموم در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر دائر خواهد بود.

همچنین نمایشگاه جهیزیه و لوازم ازدواج هم در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کارکرد.

دراین نمایشگاه انواع محصولات و لوازم خانگی ، فرش ، دکوراسیون داخلی منزل ، لوستر وکالای خواب از صنعتگران این بخش از سراسر کشور در 60 غرفه به تماشا و معرض فروش گذاشته شده است.

سروش ، مسئول برگزاری این نمایشگاه ، کمک در امر تامین جهیزیه و آشنائی وانتخاب آسان خانواده ها با کالاهای مورد نیاز همراه با تخفیف ویژه را از اهداف این نمایشگاه نام برد که با استقبال مردم بویژه خانواده های زوج های جوان واقع شده است.

نمایشگاه جهیزیه و لوازم ازدواج تا جمعه 13 اردیبهشت از ساعت 16 تا22 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر دائر خواهد بود.

صداوسیما

برچسب ها:

فرش ،نمایشگاه 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما