رونق کسب و کار با مانیتورهای صنعتی سامسونگ

1398/02/17

رونق کسب و کار با مانیتورهای صنعتی سامسونگ
بر هچیکس پوشیده نیست که عکس ها و یا ویدیوهای جالب، بیش از نوشته، توجه مردم را به خود جلب می کنند. مغز انسان به گونه ای شکل گرفته که به سرعت به تصاویر واکنش نشان میدهد و تصاویر را حدود 60000 بار سریعتر از نوشته ها، پردازش می کند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، همین امر امکان آن را برای ما فراهم می کند تا حجم زیادی از داده های تصویری را ظرف مدت زمانی کوتاه نمایش دهیم. تقریبا همه مشاغل به این واقعیت واقف هستند و تلاش می کنند تا از طریق پلتفرم های مختلف در بیرون از مراکز فروش یا محل کار، مشتریان را به سمت خود جلب کنند.

مشاغل مختلف می توانند به روش های هوشمندانه ای از مزایای مانیتورهای صنعتی سامسونگ برای رونق کسب و کار خود استفاده کنند.

در اینجا به روش هایی برای استفاده از دیجیتال ساینیج ها به منظور رونق کسب و کار اشاره می کنیم:

1: خلق صفحه نمایشی بزرگ برای نمایش خدمات و محصولات شما

اگر محل کسی و کار شما در جایی واقع شده که روزانه تعداد زیادی رهگذر از آنجا عبور می کنند با استفاده از دیجیتال ساینیج هایی که می توانید در بیرون از محل کار نصب کنید توجه رهگذران را جلب کنید. شما می توانید پیام خود را از طریق این ساینیج ها انتقال دهید. پس چرا نباید از این فضای تبلیغات رایگان که مستقیم در دسترس شما قرار دارد استفاده کنید؟

2: سایر پلتفرم ها را نیز نمایش دهید

وقتی مشتریان وارد فروشگاه یا مرکز تجاری شما می شوند سعی کنید سایر خدمات و یا محصولات را نیز به آنها نشان دهید. شبکه های اجتماعی خود را به آنها معرفی کنید زیرا این شبکه ها می توانند نقش عمده ای در جذب و اتصال آنلاین شما با آنها داشته باشند. اگر پیشنهادات ویژه دیگری نیز برای آنها دارید آنها را به صورت شفاف برای مشتری توضیح دهید.

آموزش با دیجیتال ساینیج ها

زمانی که مشتریان در محل کسب و کار شما حضور دارند از فرصت استفاده کنید و از طریق دیجیتال ساینیج ها به آنها آموزش دهید.

3: محصولات و خدماتتان را نمایش دهید

پرطرفدارترین محصولات و خدمات خود را در برابر چشمان مشتریان قرار دهید. یکی از مزایای نمایش محصولات و خدمات با استفاده از دیجیتال ساینیج ها، این است که به راحتی می توانید آنها را آپدیت کنید و با ورود هر مزیت جدید برای محصولات و خدمات می توانید قابلیت های جدید را از طریق دیجیتال ساینیج ها به آنها اضافه کنید.

4: خبرهای مربوط به برند یا صنعتی که در آن فعالیت می کنید را به نمایش بگذارید

در دنیای کسب و کار و برندها که به سرعت در حال تغییر است از دیجیتال ساینیج ها برای به اشتراک گذاری اخبار، آپدیت ها و …استفاده کنید. البته تنها به خبرهایی که مستقیما بر کسب و کار شما تاثیرگذارند بسنده نکنید و می توانید هر نوع اخباری که در کل بر صنعت شما تاثیر گذار است را به اشتراک بگذارید.

5: با معرفی کسب و کار خود، روابطتان را توسعه دهید

مشتریان و به ویژه افرادی که در فاصله سنی 20 تا 40 سال قرار دارند مایلند بدانند با چه کسی داد و ستد می کنند. سعی کنید برند خود و نحوه آغاز کارتان در برند مورد نظر را شرح دهید.

6: از شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید

نسل جدید تلویزیون های تبلیغاتی سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که امکان به اشتراک گذاری محتوای شبکه های اجتماعی نیز در آنها وجود دارد.

از مانیتورهای صنعتی برای ایجاد یک تلویزیون خصوصی استفاده کنید. این امر، امکان انتخاب محتوای هماهنگ با برند شما را فراهم می کند.

7: فروش خود را با استفاده از مانیتورهای تبلیغاتی افزایش دهید

دیجیتال ساینیج ها همانند یک بیلبورد رایگان تبلیغاتی برای شما عمل می کنند و فرصتی را برای شما فراهم می کنند تا محتوای مود نظرتان را در معرض دید قرار دهید.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما