سامسونگ، تولید کننده شماره یک تلویزیون در دنیا

1398/02/19

سامسونگ، تولید کننده شماره یک تلویزیون در دنیا
سامسونگ، شناخته ترین برند در زمینه تولید باکیفیت ترین تلویزیون ها و نمایشگرهایی با ابعاد و اندازه های مختلف است. کمپانی کره ای، در سال 2018، اولین تلویزیون ماژولار دنیا با نام The Wall را با وضوح 8k تولید کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سامسونگ از سال 1980 شروع به ساخت تلویزیون های جدید به همراه کامپیوتر و دستگاه ضبط کرد و در سال های 1974 و 1979 نیز به ترتیب شروع به تولید یخچال و لباسشویی و مایکروفر کرد. اولین کارخانه تولید تلویزیون سامسونگ در خارج از کشور برای اولین بار در سال 1982 و در پرتغال راه اندازی شد. این روند به گونه ای به سمت جلو پیش رفت که تولید تلویزیون های سیاه و سفید سامسونگ در این سال به 10 میلیون تلویزیون رسید.

نسل های مختلف تلویزیون های سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که کنتراست فوق العاده ای را در اختیار بیننده قرار میدهند و نمایش رنگ ها نیز به گونه ای صورت می گیرد که تصویر، کاملا واقعی به نظر میرسد و بیننده، هیچ مرزی را میان خود و تصویر احساس نمی کند.

سامسونگ از سال 2005 و به مدت چهار سال متوالی، بیشترین سهم از فروش تلویزیون را به خود اختصاص داد. سامسونگ در سال 2010 اولین تلویزیون تمام اچ دی سه بعدی ال ای دی را معرفی کرد. از طرفی در همین سال، تلویزیون هوشمند اینترنتی نیز از فروش بسیار بالایی برخوردار شد.

البته تلویزیون خمیده OLED نیز برای اولین بار در سال 2011 توسط سامسونگ تولید شد. تلویزیون های QLED سامسونگ به عنوان دسته ای از محصولات لوازم خانگی سامسونگ، در حال حاضر به عنوان باکیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار تلقی می شوند.

البته سامسونگ در تولید انواع صفحه نمایش و تلویزیون های تبلیغاتی با اندازه های مختلف نیز حرف نخست را میزند. سامسونگ در تولید تمام محصولات خود از گوشی های گلکسی گرفته تا تلویزیون، خواسته ها و نیازهای مشتریان را در اولویت قرار داده است و به همین دلیل قابلیت های جدیدی را در هر نسل از محصولاتش لحاظ می کند. نمایندگی سامسونگ، جدیدترین محصولات سامسونگ را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریانش قرار میدهد.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما