آشنایی با بهترین برندهای جهانی برای خرید لوازم خانگی

1398/02/20

آشنایی با بهترین برندهای جهانی برای خرید لوازم خانگی
شاید شما هم در تکاپوی خرید جهیزیه مطلوب برای شروع زندگی خود باشید، شما چه برندی را برای خرید لوازم برقی جهیزیه خود انتخاب کرده اید؟ از دید شما بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه کدام است؟
به گزارش دنیای لوازم خانگی، اگر دوست دارید با بهترین برند های جهانی برای خرید یک جهیزیه مطلوب آشنا شوید با این مطلب همراه شوید.

سامسونگ


Related image

برند سامسونگ، یکی از بزرگترین برند های چند منظوره در کره جنوبی است که در دنیا هم به خوبی شناخته شده است. سامسونگ برندی است که کیفیت را فدای قیمت تمام شده پایین نمی کند. محصولات سامسونگ علاوه بر کیفیت، زیبایی بصری مطلوبی دارند که به خوبی در فضای دکوراسیون داخلی شما می درخشند اگر به دنبال خرید یک جهیزیه با طول عمر بالا هستید سامسونگ پیشنهادی است که نمی توانید به آن نه بگویید!

ال جی


Related image

برند ال جی دومین کارخانه چند منظوره در کره جنوبی پس از سامسونگ است. برند ال جی توانسته در مدت زمان کمی پس از شروع فعالیتش با رعایت کیفیت و نوآوری عملکرد بالا و موفقیت های چشمگیری را در این زمینه کسب کند. اگر علاوه بر کیفیت، زیبایی و کارایی به دنبال ارائه خدمات پس از فروش گسترده و مطمئن هستید بی شک برند ال جی می تواند بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه شما باشد.

بوش


Related image

برند بوش از گذشته یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی بوده و زیبایی و کیفیت محصولات این برند زبانزد خاص و عام است. برند بوش با ارائه ی تکنولوژی های جدید در صنعت لوازم خانگی توانسته مخاطبان خود را گسترش دهد. جالب است بدانید که در سال 1967 برند بوش و زیمنس به هم ملحق شدند و تشکیل GmBh را دادند که امروز سومین تولید کننده لوازم و تجهیزات خانگی در دنیا است.

دلونگی


Image result for ‫لوگوی لوازم خانگی دلونگی‬‎

برند دلونگی یکی از مشهورترین تولید کنندگان لوازم خانگی در اروپاست که در تولید لوازم خانگی کوچک همپای رقیبان خود بوده است. اگر به دنبال خرید لوازم برقی کوچک باظاهری جذاب برای جهیزیه خود هستید به سادگی می توانید نمونه های کارآمد و باکیفیت را از این برند خریداری کنید.

بکو


Related image

برند بکو یک برند مطرح تولید کننده لوازم خانگی ترکیه ای و یکی از برندهای آرچلیک است. این برند جوایز متعددی را در حوزه لوازم خانگی در طی سال های فعالیت خود بدست آورده است که می تواند یکی از گزینه های انتخاب مارک لوازم خانگی برای جهیزیه شما باشد.

دوو الکترونیک


Related image

برند دوو یک شرکت کره ای سازنده ی لوازم الکترونیک است. همکاری این برند کره‌ای با یکی از بزرگترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران باعث شده تا بسیاری از لوازم خانگی مورد نیاز خانواده‌ های ایرانی در کارخانجات ایرانی تولید و به بازار راه یابند. اگر به دنبال یک برند کارآمد و با دوام هستید بی شک برند دوو می تواند انتخابی مناسب مارک لوازم خانگی برای جهیزیه شما باشد.

آمانا


Image result for ‫لوگوی لوازم خانگی آمانا‬‎

برند آمانا یک برند آمریکایی است که لوازم خانگی با کیفیت و قابل اطمینان را به مشتریاش عرضه می دارد. شهرت این برند علاوه بر کیفیت و کارآمد بودن محصولات به سبب ساخت اولین ماکروویو خانگی هم می باشد. اگر به دنبال یک برند مطرح و با سابقه درخشان هستید برند آمانا می تواند بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه شما باشد.

الکترولوکس (برند AEG)


Image result for ‫لوگوی لوازم خانگی آ ا گ‬‎

برند الکترولوکس یک برند سوئدی در شهر استکهلم است که به تولید لوازم خانگی با کاربردی حرفه ای می پردازد. الکترولوکس در واقع صاحب اصلی برند AEG می باشد که امروزه توانسته در مقام یک برند تولید لوازم خانگی متنوع در دنیا مطرح باشد.

برند AEG در تولید تمام محصولات خود همگام با تکنولوژی بوده است و خلاقیت های خاصی را ضمیمه تولید محصولاتش کرده است. اگر به دنبال یک برند مطمئن و همگام با تکنولوژی روز دنیا هستید برند AEG می تواند بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه شما باشد.

میله


Image result for ‫لوگوی لوازم خانگی میله‬‎

برند میله یک برند مطرح آلمانی در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که تولیدات شایسته و با کیفیت بالایی را ارائه می دهد. برند میله گستره وسیعی از لوازم خانگی را تولید می کند که ویژگی منحصر به فرد همه آنها صرفه جویی در مصرف انرژی است. اگرچه این محصولات گران هستند اما در کنار این، از کیفیت عالی و دوام خوب نیز بهره مند هستند.اگر توان خرید لوازم خانگی این برند را دارید بی شک بهترین خرید شما بوده است.

اسمگ


Image result for ‫لوگوی لوازم خانگی اسمگ‬‎

برند اسمگ یکی از سازندگان لوازم خانگی در ایتالیاست که به عنوان یک برند لوکس شبکه گسترده فروش آن در نقاط مختلف جهان نیز فعال است. این برند طراحی خاصی دارد که بی شک برای شما که دوست دارید لوازم منحصر به فردی را برای جهیزیه خود تهیه کنید انتخاب نهایی خواهد بود.

این برند مطرح محصولاتی باب سلیقه ی افراد خاص پسند عرضه داشته است که همین متمایز بودن سبب بالا بودن قیمت محصولات این برند مطرح نسبت به سایر همپایان خود در زمینه می باشد.اگر توان خرید لوازم خانگی این برند را دارید بی شک بهترین و متمایزترین خرید شما بوده است.

برچسب ها:

لوازم خانگی ،برند 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما