کشف لوازم خانگی قاچاق در کاشان

1398/02/21

کشف لوازم خانگی قاچاق در کاشان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از دو میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در کاشان خبر داد و گفت: در این ارتباط ۴۴ نوع لوازم خانگی مختلف کشف و ضبط شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ علی پورکاوه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در کاشان اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان و تعزیرات حکومتی از انبارهای سطح این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

وی از کشف کالای قاچاق در یکی از این انبارها خبر داد و افزود: طی بازرسی از یک انبار لوازم خانگی تعداد ۱۰ عدد ماشین لباسشویی، ۳۳ دستگاه کولر گازی و یک دستگاه ماشین ظرف‌شویی فاقد مدارک و به صورت قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انتقال اموال مکشوفه و متهم به پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: ورود و توزیع محصولات قاچاق یک اقدام مجرمانه است و لازمه برخورد با آن برخورد قاطع پلیس و عدم همکاری شهروندان در خرید اجناس و کالاهای قاچاق است و بر همین اساس از شهروندان تقاضا می‌شود موارد مشکوک را فوراً به پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

مهر

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما