بازگشت دوباره شارپ به بازار تلویزیون با عرضه نسخه های جدید

1398/02/21

بازگشت دوباره شارپ به بازار تلویزیون با عرضه نسخه های جدید
شرکت بزرگ شارپ که سال هاست از بازار تلویزیون فاصله گرفته، حالا قرار است با عرضه نسخه های جدید به این حوزه بازگردد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مشکلات مالی طی سال های اخیر گریبان گیر این تولیدکننده ژاپنی شده و در نهایت با کمک های شرکت فاکسکان بخشی از مشکلات شارپ حل شده است.

شرکت چینی هایسنس طی سال های گذشته تلویزیون های شارپ را تولید و روانه بازار آمریکا می کرد و در حال حاضر این شرکت ژاپنی گواهی خود را از هایسنس پس گرفته و قصد دارد تا مجدد محصولات خود را تحت نام خود به بازار آمریکا عرضه کند.

جزییات توافق دو شرکت منتشر نشده و اما به نظر می رسد که شارپ برای رقابت با برندهای مشهوری نظیر ال جی، سامسونگ و تی سی ال در بازار تلویزیون آمریکا کار سختی در پیش دارد.

این برند خوش نام ژاپنی از دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی وارد بازار تلویزیون در آمریکا شده است. شارپ در سال ۲۰۱۵ و به دلیل مشکلات مالی، حق استفاده از نشان تجاری شارپ در آمریکا را به شرکت چینی هایسنس واگذار کرد.

شارپ پیش از این از هایسنس به دلیل تولید تلویزیون‌های بی‌کیفیت شکایت کرده بود و پس از درگیری و شکایت های مکرر موفق به بازپس‌گیری و خرید دوباره‌ی نام تجاری خود شد.

ال کا ایران

برچسب ها:

تلویزیون ،شارپ ،هایسنس