کشف کالای قاچاق در بروجرد

1398/02/22

کشف کالای قاچاق در بروجرد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی، کشف کالای قاچاق، توقیف خودرو حامل مواد مخدر و پلمب واحدهای صنفی متخلف از جمله اخبار فرماندهی انتظامی لرستان است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، دستگیری کلاهبردار میلیاردی، کشف کالای قاچاق، توقیف خودرو حامل مواد مخدر و پلمب واحدهای صنفی متخلف از جمله اخبار فرماندهی انتظامی لرستان طی امروز شنبه در شهرهای مختلف این استان است.

کلاهبردار میلیاردی در خرم آباد دستگیر شد

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه فردی با ترفند مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد شاکی یک واحد آپارتمان از فردی به متراژ ۱۰۰ متر مربع به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بصورت پیش فروش خریداری کرده که در زمان تحویل متوجه می‌شود با اسناد جعلی ملک به شخص دیگری واگذار شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: مأموران در تحقیقات به عمل آمده و استفاده از شیوه‌های پلیسی، مخفیگاه فرد کلاهبردار در خرم آباد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ نظری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی ملک موصوف را ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد.

کالاهای قاچاق میلیاردی در بروجرد توقیف شد

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: مأموران آگاهی بروجرد در اجرای طرح مبارزه با جرایم اقتصادی و قاچاق کالا با هماهنگی مقام قضائی در محور مواصلاتی شهرستان دو دستگاه خودرو کامیون را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی خودروهای توقیفی ۶۴۶ قلم انواع لوازم خانگی، ۹۰ کیسه آرد و ۴۹ دستگاه ماشین حساب خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق را ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه پلیس با مجرمان و هنجارشکنان برخورد جدی دارد؛ از شهروندان خواست که با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.

۱۰ واحد صنفی متخلف در کوهدشت پلمپ شد

سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی کوهدشت بیان داشت: در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان اکیپی از مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس به همراه نمایندگان اتاق اصناف شهرستان به سطح شهر اعزام شدند.

وی افزود: در این راستا ۱۰ واحد صنفی متخلف لوازم آرایشی، تعمیرات لوازم خانگی، فروش ظروف یکبار مصرف، آرایشگری، طلا فروشی و لوازم خانگی برابر اخطارهای قبلی و به دلیل نداشتن پروانه کسب در چارچوب ضوابط انتظامی اماکن عمومی و مطابق ماده ۲۷ قانون نظام صنفی و تخلفات صنفی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: برخورد با واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان توسط پلیس ادامه خواهد داشت.

مهر

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما