کولر در خوزستان یک کالای اساسی است

1398/02/24

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
کولر در خوزستان یک کالای اساسی است
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه کولر در خوزستان کالای لوکس نیست، گفت: از ظرفیت وارداتی تعاونی‌های مرزنشین برای تأمین کولر استان استفاده شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، امید بن عباس اظهار کرد: فصل گرما از راه رسیده و شرایط زندگی در این آب و هوای گرم دشوار است بنابراین باید فضایی فراهم شود تا مردم بتوانند در این وضعیت در آرامش بهتری زندگی کنند.

وی افزود: در خوزستان کولر یک کالای لوکس نیست بلکه کالای اساسی محسوب می‌شود و در این زمینه باید تلاش کرد تا با توجه به وضعیت اقتصادی مردم برای تأمین این کالای اساسی مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید هماهنگی‌های لازم در خصوص تأمین وسایل سرمایشی مورد نیاز استان، پیش از این انجام می‌شد و شرایط برای واردات کولر فراهم می‌شد.

بن عباس ادامه داد: در این زمینه ظرفیت استان‌های مرزنشین در خصوص واردات کولر ابلاغ شده است و فقط باید مستندات تولیدی‌ها که به دلیل جابه‌جایی ارز و تحریم در حال حاضر تعطیل هستند، مشخص و در نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شود، تا نسبت به آزادسازی کولر از فهرست اقلام ممنوعه وارداتی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌های مرزنشینان اگر منابع مالی ندارند یا نیاز به ارز نیمایی است، اعلام مشکل کنند تا اقدامی در راستای برطرف کردن آن انجام شود. این ظرفیت وارداتی وجود دارد و باید از این ظرفیت برای تأمین کولر استان استفاده شود.

ایسنا

برچسب ها:

واردات ،کولرگازی