آغاز بکار نمایشگاه دکوراسیون و مبلمان

1398/02/25

از امروز تا 28 اردیبهشت:
آغاز بکار نمایشگاه دکوراسیون و مبلمان
چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی فردا با مشارکت ده ها شرکت و کارگاه تولیدی از مناطق مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آغار بکار می کند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، این نمایشگاه که با مجوز اتاق اصناف تهران برپا می شود، بیش از 150 شرکت مختلف داخلی، تولید کنندگان و واحد های بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، نوین ترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازارهای جدید صادراتی و عرضه با قیمت مناسب تر برای شهروندان؛ ارائه و به نمایش می گذارند.

در چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی که در سه سالن برپا می شود، انواع مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری ارائه شده و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

بخش بزرگی از این نمایشگاه مربوط به تولیدات بانوان کارآفرین نقاط مختلف کشور است که آثار و تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

همه کالا ها و اجناس ارائه شده در چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با تخیف 15 تا 20 درصدی و همچنین بصورت اقساطی برای زوج های جوان به فروش می رسد.

تحقق شعار سال، حمایت از تولید مبلمان داخلی و همچنین حمایت از مصرف کنندگان، اولویت و هدف اصلی برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی است.

چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از فردا تا 28 اردیبهشت ماه ماه هر روز از ساعت 13 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقمندان است.

ایلنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما