بازگشت 238 واحد تولیدی به چرخه تولید

1398/02/28

بازگشت 238 واحد تولیدی به چرخه تولید
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: امسال 238 واحد تولیدی تعطیل بر اساس سند توسعه استان، نوسازی و وارد چرخه تولید می شوند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، نعمت الله ترکی در پنجاه و یکمین ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران که به میزبانی شهرستان پاکدشت و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: تهیه سند آمایش و توسعه استان تهران بر اساس پهنه بندی و ظرفیت های هر یک از 16 شهرستان استان از مهمترین برنامه هایی است که سال گذشته در سطح استان تهران اجرایی شد.

وی افزود: شهرستان های استان تهران به پنج منطقه تقسیم شده که شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت با در نظر گرفتن ظرفیت ها و استقرار جمعیتی جز منطقه چهار استان تهران محسوب می شوند.

ترکی اظهار داشت: در حوزه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگ و حوزه صنعت، سهم هر یک از شهرستای استان تهرن در حوزه تولید و اشتغال مشخص و فعالیت های هر یک از بخش های صنعتی و کشاورزی نیز تعیین شده است.

وی افزود: پیشران های تعیین شده برای شهرستان پاکدشت شامل اجرای واحدهای تولید بتن جدید، ایجاد پایانه صادراتی و بسته بندی گل و گیاه پس از فاز نخست توسعه صادرات گل در اسلامشهر، اتصال پاکدشت به متروی تهران و نیز احداث شهرک گلخانه ای گل های زینتی است که در برنامه توسعه این شهرستان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: به منظور استفاده کامل از ظرفیت های صنعتی استان، تمامی واحدهای تولیدی در طول سال گذشته مورد بازبینی قرار گرفته و اطلاعات این واحدها از طریق سامانه قابل رصد و پیگیری است.

وی اظهار داشت: در سال 98 پیش بینی می شوذ که 238 واحد تولیدی مورد بازسازی قرار گرفته و با تأمین سرمایه در گردش، فعالیت آن ها از سر گرفته شود.

وی میزان گردش مالی استان تهران را سالانه 64 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

ایرنا

برچسب ها:

تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما