صرفه جویی در مصرف انرژی با تکنولوژی جدید کولرهای گازی سامسونگ

1398/02/28

صرفه جویی در مصرف انرژی با تکنولوژی جدید کولرهای گازی سامسونگ
سری 2019 دستگاههای تهویه سامسونگ، مجموعه انتظارات مشتریان از یک دستگاه تهویه هوا را برآورده کرده است و نتیجه قابل قبولی را از نظر میزان کارایی در مصرف انرژی، دوام، تکنولوژی های خلاقانه و طراحی مدرن فراهم کرده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سامسونگ به تازگی از سری جدید 2019 کولرگازی های سامسونگ رونمایی کرده است. تکنولوژی جدید اینورتر سه گانه با AC، با توجه به نیازها و انتظارات مشتریان طراحی شده است که عبارتند از: سیستم سرمایشی با عملکرد سریع، مصرف کمتر برق و سرمایش مناسب حتی در دمای بالاتر از 54 درجه سلسیوس. به علاوه، جدیدترین AC نیز با حالت Convertable همراه خواهد بود که این امکان را برای مشتری کولر گازی سامسونگ فراهم می کند تا میزان سرمایش را مطابق تعداد افرادی که در اتاق حضور دارند تنظیم کند.

مقامات سامسونگ در مورد این کولکرگازی های جدید می گویند: کارایی در مصرف انرژی، یکی از پارامترهای اولیه برای مشتریانی است که قصد خرید یک کولر گازی دارند. استفاده از تکنولوژی اینورتر سه گانه ما را به یکی از برندهایی تبدیل کرده است که بیشتری مقدار کارایی در مصرف انرژی را برای محصولات خود عرضه کرده ایم.

تکنولوژی اینورتر سه گانه

تکنولوژی اینورتر سه گانه از موتور 8 قطبی دیجیتال پیشرفته اینورتر استفاده کرده است که کارایی در مصرف انرژی و مصرف کمتر برق را به دنبال دارد. از طرفی تکنولوژی Power Boost نیز کارایی بیشتر به همراه صدا و لرزش کمتر را به همراه دارد.

از طرفی حالت Convertable نیز یکی دیگر از تکنولوژی های جدید سامسونگ است که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا وقتی تنها در اتاق نشسته اند انرژی کمتری مصرف کنند. در واقع این حالت از ظرفیت کمتر کمپرسور استفاده می کند در نتیجه میزان مصرف نیرو را کاهش میدهد.

شما می توانید جدیدترین تکنولوژی های سرمایشی را در کولرگازی های سامسونگ مشاهده کنید.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما