فرش دستباف اردبیل الگوی برتر کشور شد

1398/02/31

در حوزه اقتصاد مقاومتی
فرش دستباف اردبیل الگوی برتر کشور شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی فرش دستباف اردبیل به عنوان یکی از طرح‌ها و الگوهای برتر کشور معرفی شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، داود شایقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل که در نمین برگزار شد، اظهار کرد: ما دومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان را بنابه تدبیر استاندار اردبیل در نمین برگزار می‌کنیم تا اولویت شهرستان‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی، سرمایه‌گذاری، اشتغال و رونق تولید مشخص و معین شود.

وی با بیان اینکه در این جلسات قرار است با کنار گذاشتن همه مسایل غیرمرتبط به مسایل رونق تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری توجه شود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سه سال متوالی است که موضوع تولید و اشتغال را به عنوان محوری‌ترین موضوعات در تحقق اقتصاد مقاومتی شعار سال قرار دادند تا ابعاد مختلف این موضوع و مسایل معین و مشخص شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: از سال گذشته و با تاکید استاندار اردبیل و محوریت معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی تلاش بر این بوده تا راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به رونق تولید و ایجاد اشتغال مورد توجه جدی قرار گرفته و موانع پیشروی آنها برطرف شود.

شایقی بیان کرد: با اصل و اساس قرار دادن موضوعات اقتصادی به ویژه حل مشکل بیکاری سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی فرش دستباف استان اردبیل به عنوان الگوی برتر کشور انتخاب شد تا در این حوزه مساله تولید و اشتغال به عنوان کانون توجه قرار گیرد.

دبیر شورای راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل گفت: در سالجاری و در یک جمع‌بندی نهایی همچنان محور جلسات شورای اقتصاد مقاومتی اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری تعریف شده تا به عنوان یک مطالبه عمومی و مسئولیت فراگیر با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال به ویژه رونق تولید موفق عمل کنیم.

شایقی اظهار کرد: به زودی با جمع‌بندی نهایی پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در سطح استان معرفی خواهند شد تا زمینه برای تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه مشخص و معلوم شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تشدید تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی ما با اولویت‌بندی مسایل حساس و خطیر اقتصادی کشور و استان اردبیل به راحتی می‌توانیم بخش عظیمی از این برنامه‌ریزی کور دشمن را کم‌اثر کرده و به رونق و تقویت توان اقتصادی خود بیفزائیم.

ایسنا

برچسب ها:

فرش دستباف ،اقتصاد ،تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما