کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه

1398/03/04

کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بذر ذرت و توتون به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان های کرمانشاه و کنگاور خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار علیرضا مرزبانی اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس کرمانشاه در خصوص فعالیت راننده یک دستگاه خودروی وانت نیسان در کار قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری پایانه شهید کاویانی حین گشتزنی موفق به شناسایی خودروی وانت مذکور شده و پس از مدتی تعقیب و گریز این خودرو را مهار و در بازرسی از آن هفت هزار و ۵۰۰ بسته توتون قاچاق کشف کردند.

سردار مرزبانی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از دستگیری راننده خودروی وانت و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در مأموریتی دیگر، مأموران ایستگاه بازرسی شهرستان کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو که به صورت کاروانی و با سرعت زیادی در حال حرکت بود مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، یک تن بذر ذرت، پنج دستگاه لوازم خانگی شامل چهار عدد ماشین لباسشویی و یک عدد کولرگازی و همچنین ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.‌

سردار مرزبانی در پایان با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به یک میلیارد ریال می‌رسد.

ایرنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما