لباسشویی جدید سامسونگ با قابلیت های تازه

1398/03/08

معرفی محصول؛
لباسشویی جدید سامسونگ با قابلیت های تازه
سامسونگ، به عنوان پرفروش ترین برند لوازم خانگی در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا شناخته شده است. سامسونگ اعلام کرد که لباسشویی و خشک کن درب از بالا و جلوی جدیدی را طراحی کرده است که هم ظاهری بسیار زیبا و هم کارکردی جدید و متفاوت دارد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، لباسشویی های سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که تکنولوژی جدید را وارد فضای آشپزخانه کرده و آن را به یک فضای مدرن تبدیل کنند.

امروز اعضای خانواده ها لباس هایی را میپسندند که دارای رنگ ها و ترکیبات متفاوتی هستند و این امر منعکس کننده تفاوت در سلیقه آنهاست.

فولاد ضد زنگ Champagne که سامسونگ در لباسشویی های خود به کار برده، فضایی کاملا مدرن را برای آشپزخانه شما ایجاد می کند به این ترتیب فضای منحصر به فرد و خاصی در آشپزخانه شما ایجاد می شود.

به علاوه، این لباسشویی ها دارای ظرفیت بیشتر بوده و لباس های شما را تمیزتر می شویند.

چرخه جدید Super Speed نیز به گونه ای طراحی شده که می تواند حجم زیادی از لباس ها را در مدت 30 دقیقه بشوید بدون آنکه کیفیت عملکرد، پایین بیاید.

مقامات سامسونگ در این باره می گویند: پیشگام بودن ما در عرصه لوازم خانگی، الهام گرفته از طراحی و تکنولوژی است که روش های جدیدی را برای راحتی هر چه بیشتر خانواده ها فراهم کرده است.

به این ترتیب اعضای خانواده می توانند نوتیفیکیشن مربوط به پایان چرخه شستشو را بر روی گوشی همراه، تلویزیون سامسونگ یا یخچال فریزر فامیلی هاب خود دریافت کنند.

همچنین می توانند لباسشویی و خشک کن خود را از راه دور کنترل کنند و توصیه هایی را بر اساس نوع لباس ها دریافت کنند.

لباسشویی جدید درب از بالا نیز همانند لباسشویی های درب از جلو، از کنترل های خلاقانه ای برخوردار شده اند. این دسته از لباسشویی ها دارای ظرفیت بیشتری هستند و امکان بارگیری بسیار ساده ای دارند.

از طرفی خشک کن های جدید نیز با تنظیم اتوماتیک زمان و دمای خشک شدن لباس ها، تجربه ای بهینه را در مورد خشک کردن لباس ها در اختیار کاربران قرار میدهند. به این ترتیب ویژگی بخار این تکنیک، چروک لباس ها را از بین میبرد.

این لباسشویی در برخی از بازارهای منتخب و با قیمت 799 دلار در اختیار مشتریان قرار میگیرد.