کدام تلویزیون برای بازی پلی استیشن4 پرو مناسب تر است؟

1398/03/08

کدام تلویزیون برای بازی پلی استیشن4 پرو مناسب تر است؟
اگر به دنبال تلویزیونی هستید که بتواند لذت بازی پلی استیشن 4 پرو را برایتان چند برابر کند ما تلویزیون QLED 90R سامسونگ را به شما توصیه می کنیم. البته این مدل از تلویزیون های QLED سامسونگ نه تنها برای بازی پلی استیشن مناسب است بلکه به یک نقطه کانونی و محوری در خانه شما تبدیل می شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، هر چند ممکن است تصور کنید که این تلویزیون سامسونگ قیمت نسبتا بالایی دارد اما تا سال ها به عنوان تلویزیون مورد علاقه اعضای خانواده شما، جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.

در واقع QLED 90R، یک تلویزیون 4K 2019 سامسونگ است. از صفحه نمایش فوق باریک تا پردازنده کوانتوم در داخل تلویزیون، این امکان را برای این محصول از لوازم خانگی سامسونگ فراهم می کند تا HDR را با سرعت بیشتری پردازش کرده و ویژگی های تصویری بهتری را تولید کند.

این تلویزیون از همان ابتدا با هدف تبدیل شدن به یکی از بهترین تجارب تصویری بینندگان تولید شده است. زوایای دید در این دسته از تلویزیون های سامسونگ، غیر قابل توصیف هستند و تلویزیون می تواند میزان روشنایی اتاق را تشخیص دهد و تنظیمات را مطابق آن تغییر دهد که از این لحاظ به گوشی های همراه شبیه است. این بدان معناست که مهم نیست چه ساعتی از طول روز را به تماشای فیلم مشغول هستید زیرا در هر صورت بهترین تجربه دیداری را در اختیار شما قرار میدهد.

در واقع 90Q، اولین تلویزیون مجهز به تکنولوژی Freesync است که خصوصا برای گیمینگ تولید شده است به این ترتیب تلویزیون و تراشه گرافیک به گونه ای با هم هماهنگ می شوند که رفرش ریت مورد نظر شما را تولید کند. این تکنولوژی در بین مانیتورها رواج دارد اما تلویزیون QLED سامسونگ، اولین تلویزیونی است که از آن پشتیبانی می کند.