راهنمای خرید مبلمان راحتی

1398/03/12

راهنمای خرید مبلمان راحتی
مبلمان یکی از وسایلی تکمیل‌کننده دکوراسیون بوده و وجود حداقل یکدست آن در قسمت پذیرایی هر منزلی لازم است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مبلمان‌ها مدل‌های مختلفی داشته و روزبه‌روز هم به تعداد این مدل‌ها افزوده می‌شود با این حال تمام این مدل‌های مختلف در سه دسته راحتی، کلاسیک و استیل جا می‌گیرند.

در این مطلب ما قصد داریم شما را با مبل راحتی و انواع آن بیشتر آشنا کنیم.

مبل راحتی چیست؟

به‌طورکلی به چهارچوبی که برای نشستن ساخته شده باشد، مبل می‌گویند. اما چند ویژگی مبل راحتی را از سایر مبل‌ها متمایز می‌کند، یکی از این ویژگی‌ها نرم، پهن و بالشتی بودن دسته و حتی نشیمن مبل است که آن را برای استراحت مناسب می‌کند، همچنین در نما مبل راحتی چوب کمتری استفاده شده یا اصلاً چوبی در نما بکار نمی‌رود و این ویژگی نیز راحتی و آسایش مخاطب را بیشتر می‌کند.

انواع مبل راحتی

مبل راحتی انواع مختلف هفت‌نفره یا هشت‌نفره و یا نیم ست دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود مبل مورد نظرتان را خریداری کنید.

کاناپه

هر مبل راحتی که ۳ یا ۴ نفره بوده، دو دسته داشته باشد و نشیمن و دسته‌های آن نرم و راحت باشند، کاناپه است. هدف اصلی کاناپه فراهم کردن آسایش و راحتی افراد است. دسته‌های آن تکیه‌گاه بسیار نرم و مناسبی هستند همین‌طور نشیمن آن بسیار نرم و راحت است تا افراد بتوانند روی آن استراحت کنند.

البته کاناپه این روزها به‌صورت یک‌نفره و دونفره نیز تولید می‌شود، از این مبل می‌توانید در اتاق نشیمن، کار، مطالعه یا حتی غذاخوری استفاده کنید.

مبل‌های تختخواب شو

مبل‌های تختخواب شو هم به‌عنوان مبل و هم به‌عنوان تخت قابلیت استفاده دارند. از آنجایی که با خرید این نوع مبل از خرید تخت بی‌نیاز می‌شوید از نظر اقتصادی نیز برای شما به‌صرفه خواهند بود. مبل‌های تختخواب شو هم به‌صورت ست و هم به‌صورت دونفره، سه‌نفره و تک‌نفره تولید می‌شوند. برخی از این مبل‌ها با دست و برخی دیگر به‌صورت مکانیزمی باز و بسته می‌شوند.

مبل ال

یکی دیگر از انواع مبل‌های راحتی مبلمان آل است. این نوع مبل برای فضاهای کوچک مناسب بوده و برخی از انواع آن تختخواب شو نیز هستند.

مبلمان ال را می‌توانید به‌صورت‌های مختلف بچینید و هر چند وقت یک‌بار به دکوراسیون خود تنوع دهید.

مبل راحتی ایتالیایی

کشور ایتالیا یکی از پیشگامان و نوآوران صنعت مبلمان است، همیشه جدیدترین طرح‌ها و با کیفیت‌ترین مبل‌ها در این کشور تولید می‌شوند. مبلمان راحتی ایتالیایی بسیار با کیفیت و زیبا بوده و قیمت بالایی دارد.

قیمت مبل راحتی

قیمت مبل راحتی معمولاً بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل جنس کلاف، روکش مبل و فوم استفاده شده در ساخت تعیین می‌شود.

هرچه متریال استفاده شده در مبلی مرغوب‌تر و باکیفیت‌تر باشد به‌تبع قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

ایسنا

برچسب ها:

مبل ،راحتی ،دکوراسیون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما