توقیف 65 خودروی حامل کالای قاچاق

1398/03/12

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد؛
توقیف 65 خودروی حامل کالای قاچاق
جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: ۶۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق ظرف یک هفته گذشته توسط ماموران شناسایی و توقیف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت با تلاش‌های صورت گرفته پنج تن فرآورده‌های شیلاتی، قطعات یدکی خودرو، انواع لوازم خانگی، سوخت، لوازم آرایشی، اقلام خوراکی و احشام قاچاق در هرمزگان کشف شد.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۵۸ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال اعلام کرد افزود: در همین مدت زمان ۱۴۰ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ بهدانی فرد خاطرنشان کرد: در یک هفته گذشته در مجموع ۱۴۴ فقره پرونده کشف کالای قاچاق در هرمزگان تشکیل شده که از این شمار تعداد ۱۷ فقره بیش از یک میلیارد ریال و ۱۲۷ فقره پرونده کمتر از یک میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به تأثیر سو قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و تولید ملی، تاکید کرد: پلیس با همه توان خود با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مقابله می‌کند و از مردم هم خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و نیروی انتظامی را در این مسیر یاری کنند.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما