تغییر طرح و رنگ یخچال فریزر مطابق با سلیقه شما

1398/03/20

تغییر طرح و رنگ یخچال فریزر مطابق با سلیقه شما
پروژه PRISM سامسونگ به تازگی در کره جنوبی راه اندازی شده است. این پروژه، ویژگی جدیدی را برای لوازم خانگی به همراه دارد و این امکان را برای مشتریان لوازم خانگی فراهم کرده تا رنگ، شکل و طراحی محصولات لوازم خانگی را شخصی سازی کنند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سامسونگ در روز چهارم ژوئن این پروژه را در سئول راه اندازی کرد.

اولین یخچال فریزر سامسونگ با ویژگی های شخصی سازی شده

سامسونگ، عصر جدیدی را برای لوازم خانگی جدید با قابلیت شخصی سازی آغاز کرده است. مشتریان می توانند با یخچال فریزر BESPOKE سامسونگ، فضایی ایده ال را برای آشپزخانه خود ایجاد کنند.

این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ در 8 اندازه تولید می شوند که شامل دو مدل 4 درب، 2 درب BMF ( بالا یخچال و پایین فریزر)، یخچال فریزر 1 درب 24 اینچی، فریزر 1 درب 24 اینچی، یخچال فریزر 1 درب 24 اینچی، یخچال فریزر 1 درب 18 اینچی و kimchi plus تولید می شوند.

مشتریان لوازم خانگی سامسونگ می توانند از میان 9 رنگ این یخچال فریزرها، رنگ ایده ال خود را انتخاب کنند.

از طرفی از سه گزینه مختلف برای انتخاب درب این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ استفاده شده است. به این ترتیب سناریوهای مختلفی در اختیار کاربران و مشتریان محصولا سامسونگ قرار گرفته و آنها می توانند از میان این گستره وسیعی که سامسونگ در اختیارشان قرار داده هم رنگ و هم مدل یخچال فریزر مورد نظر خود را انتخاب کنند و حتی مدل درب یخچال فریزر را نیز خودشان انتخاب کنند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما