برگزاری نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه

1398/03/21

تا 24 خرداد؛
برگزاری نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه
دهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان و خدمات مرتبط و دهمین نمایشگاه تشریفات، سفره عقد، گل آرایی به همراه پنجمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در شیراز گشایش یافت.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه امکانات و تسهیل امر ازدواج جوانان و تشکیل زندگی اعلام کرد و گفت: تمام اقلام و خدمات مورد نیاز جوانان برای شروع زندگی مشترک از جمله مبلمان، فرش، لوستر، دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی، خدمات تشریفات مجالس، مزون لباس، آتلیه، انواع سفره عقد و گل آرایی به صورت یکجا در این نمایشگاه عرضه شده است.

سید محمود موسوی بیان داشت: کالا و خدمات یاد شده در قالب ۱۳۵ غرفه در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا این نمایشگاه ارائه شده است.

به گفته وی، زوج‌های جوان می‌توانند برخی اقلام و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی از این نمایشگاه تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس ادامه داد: ۵۰ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان این عرصه در استان فارس تشکیل داده‌اند و مابقی از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان حضور دارند.

موسوی ادامه داد: این نمایشگاه از بیستم تا بیست و چهارم خرداد ۹۸ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپاست.

ایرنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما