کشف کالای قاچاق در همدان

1398/04/02

کشف کالای قاچاق در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف انواع کالای قاچاق از باند قاچاق رانندگان اتوبوس به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۶ نفر در این رابطه خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و اخلال گران اقتصادی و در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه چند دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر همدان به شهرهای جنوبی کشور و بالعکس در پوشش مسافر اقدام به حمل و جابجایی کالاهای قاچاق می‌کنند، کارآگاهان پلیس آگاهی همدان با بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی در یک عملیات و در قالب سه اکیپ به محل‌های مربوطه اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ اول ماموران پلیس، پس از استقرار در محور جوکار به همدان و کنترل خودروهای عبور از این محور، یک دستگاه اتوبوس را مشاهده که پس از توقف اتوبوس با بررسی از داخل ماشین و جعبه‌های بغل آن مشاهده شد حامل کالای قاچاق است که اتوبوس به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

وی افزود: پس از تخلیه، تعداد ۸ عدد باطری خارجی کامیونی قاچاق، تعداد ۳۶ جفت کفش خارجی قاچاق، تعداد ۴۴ دستگاه ریش تراش خارجی قاچاق، تعداد یک دستگاه یخچال سای بای ساید و تعداد یک دستگاه اسکوتر برقی به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: اکیپ دوم نیز یک دستگاه اتوبوس را در چهار راه بابک ابتدای ورودی شهر همدان مشاهده و پس از توقیف و بازرسی از داخل آن، تعداد یک هزارو ۱۹۸ عدد قوطی کمپوت آناناس، تعداد ۳ دستگاه ماشین لباسشویی و تعداد یک دستگاه LED به ارزش ۵۰ میلیون تومان کشف شد.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اکیپ سوم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز به یک دستگاه اتوبوس در میدان امام حسن (ع) ورودی محور جوکار به همدان مشکوک شدند که پس از تخلیه مسافران از داخل اتوبوس و بازرسی بعمل آمده، متوجه شدند اتوبوس از ناحیه باک جلو جاساز بوده و حامل کالای خارجی قاچاق است.

وی گفت: در این عملیات راننده به همراه شاگرد و اتوبوس به اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز انتقال و پس از تخلیه و شمارش تعداد ۴۳۲ عدد خمیر دندان خارجی قاچاق، تعداد ۳۵۹ ثوب ساپورت زنانه خارجی قاچاق و تعداد ۷۷ جفت کفش خارجی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در خصوص هر ۳ اتوبوس، ۳ پرونده جداگانه تشکیل و به همراه متهمان که ۶ نفر هستند برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی همدان معرفی و ۳ دستگاه اتوبوس نیز به پارکینگ انتقال و پرونده در حال رسیدگی است.

مهر

برچسب ها:

یخچال ،لباسشویی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما