افزایش دو برابری کشفیات کالای قاچاق

1398/04/18

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی خبر داد؛
افزایش دو برابری کشفیات کالای قاچاق
کشفیات کالاهای قاچاق عبوری در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، بیش از 2 برابر افزایش داشته است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: در این افزایش دو برابری کالاهای قاچاق عبوریمدت 106 میلیارد و 515 میلیون ریال ارزش کالاهای قاچاق عبوری کشف شده از مبادی خراسان جنوبی بوده که این رقم در مدت مشابه پارسال 47 میلیارد و 692 میلیون ریال بوده است.

یوسفی پور با بیان اینکه از آغاز امسال پرونده های بالای 100 میلیون تومان، 15 فقره و زیر صد میلیون تومان، هزار و 412 فقره بود افزود: هزار و 496 قاچاقچی نیز در این مدت دستگیر شدند.

وی فرآورده های نفتی را با 427 هزار و 336 لیتر بیشترین کالای قاچاق کشف شده اعلام کرد و گفت: این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو نیم برابر افزایش داشته است.

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: 20 هزار و 147 قلم لوازم آرایشی با افزایش حدود چهار و نیم برابری، 13 هزار و 766 قلم مواد خوراکی با افزایش 70 درصدی، 3 هزار و 520 تن برنج با افزایش 2 برابری و 2 هزار و 248 راس دام با افزایش 30 درصدی در رده های دیگر کشفیات قاچاق کالا در خراسان جنوبی در سه ماه نخست امسال بوده است.

یوسفی پور همچنین افزود: قاچاق کالاهایی از جمله پارچه، سیگار، پوشاک، تجهیزات پزشکی و لوازم خانگی در این مدت، روند کاهشی داشته است.

وی با بیان اینکه ایست و بازرسی دیهوک طبس بیشترین کشفیات کالاهای قاچاق عبوری را در استان به خود اختصاص داده است گفت: خراسان جنوبی معبر عبور کالاهای قاچاق از استانهای جنوبی به استانهای مرکزی و خراسان رضوی است .

صداوسیما

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما