تغییر سبک زندگی با یخچال‌های FSR سامسونگ

1398/04/23

تغییر سبک زندگی با یخچال‌های FSR سامسونگ
باور اینکه یخچال خانه بتواند سبک زندگی ما را بهبود و ارتقا دهد در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. به خصوص زمانی که عادات غذایی ناسالمی با انبوهی از خوراکی‌های پرچرب و شیرین دارید و می‌خواهید آن را با یک رژیم غذایی سالم شامل میوه‌ها و سبزیجات تازه عوض کنید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در چنین موقعیتی چه کاری از دست یخچال آشپزخانه برمی‌آید؟ و اصلا چرا باید چنین انتظاری از یخچال خانه داشته باشیم؟

چنانچه یخچالی با طراحی جدید و هوشمندانه و قابلیت‌هایی پیشرفته و کاربردی داشته باشید باشید تغییر سبک‌ زندگی را نه انتظاری بالا که کاری عادی برای یخچال خانه‌تان فرض می‌کنید. این دقیقا همان ویژگی است که می‌توانید در سری یخچال‌های FSR سامسونگ سراغ آن را بگیرید، یخچال‌هایی با طراحی ویژه‌‌ که تحولی بزرگ را در عرصه محصولات لوازم خانگی رقم زده‌اند.

این ساید‌بای‌سایدها در بخش یخچال دارای دو بخش مجزا درب شوکیس (ShowCase) و قسمت داخلی (InnerCase) هستند که نحوه مواجه اعضای خانواده را با یخچال تغییر داده است. در این محفظه هر کدام از اعضای خانواده بسته به سن و عادت غذایی خاصش می‌تواند بدون اینکه وقت خود و انرژی یخچال را هدر دهد نوشیدنی و خوراکی مورد علاقه‌اش را پیدا کند.

مزیت‌های شوکیس

اعضای خانواده هر کدام ذائقه مخصوص به خود را دارند، دختر خردسال خانواده نوع ویژه‌ای از غذاها و نوشیدنی‌ها را میل می‌کند و پسر جوان خانواده هم یکسری دیگر از خوراکی‌ها و تنقلات دیگر را می‌پسندد. وظیفه‌ای که بر عهده ساید‌بای‌ساید‌های FSR گذاشته شده چینش منظم و مرتب براساس هر کدام از افراد خانواده است. بخش یخچال این ساید‌بای‌سایدها از درب فود شوکیس بهره می‌برد.

شوکیس شامل ۶ محفظه است که به ترتیب از بالا به پایین برای مواد مورد نیاز آشپز، بزرگسالان و خوراکی‌های کودکان خانه طبقه‌بندی شده است. محفظه‌های درب شوکیش با هوشمندی و ظرافت خاصی دقیقا متناسب با شرایط فیزیکی اعضای خانواده و ابعاد هر خوراکی تقسیم‌بندی و طراحی شده‌اند. این ۶ طبقه شامل محفظه‌ی آشپزی (طبقه بالا) محفظه‌ی خانواده (طبقات وسط) و محفظه کودکان (طبقه پایین) می‌شود.

حضور درب شوکیس کمک می‌کند تا قبل از دسترسی به بخش داخلی یخچال خوراکی‌های پرکاربرد را در این بخش گذاشته و در صورت نیاز بدون زیر و رو کردن یخچال آنها را در مدت کوتاهی بیابید.

به طور مثال زمانی که یکی از اعضای خانواده رژیم غذایی و لاغری خاصی را آغاز کرده است، سخت‌ترین لحظات زمانی‌ است که به یخچال مراجعه می‌کند و شیرینی‌ها و غذاهای پرچرب و چیلی داخل آن را مشاهده می‌کند مقاومت کردن در چنین لحظاتی سخت به نظر می‌رسد. در این لحظات حضور درب شوکیس کمک می‌کند تا افراد قبل از اینکه چشم‌شان به غذاهای داخل یخچال بیفتد خوراکی‌های مخصوص به خود را پیدا کنند.

دو راه‌حل برای چند مسئله

حفظ تازگی میوه‌ها و غذاها و منتقل نشدن بوی مواد داخل فریزر به خوراکی‌های بخش یخچال دو دغدغه مهم صاحبان ساید‌بای‌سایدها را تشکیل می‌دهد. طراحان و سازندگان سری FSRسامسونگ دو راهکار را برای پایان دادن به این چالش‌ها در نظر گرفته‌اند.

راه‌حل اول سیستم خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling Plus) است که با جدا کردن گردش هوای بخش یخچال و فریزر تازگی و طراوت بیشتر مواد غذایی را تضمین می‌کند. در ساید‌بای‌سایدهای سری FSR سامسونگ رطوبت مواد غذایی در حالی تا ۷۰ درصد حفظ می‌شود که این رقم در یخچال‌های معمولی تنها ۳۰ درصد است. این سطح از حفظ رطوبت کمک می‌کند تا همیشه میوه‌ها و غذاهایی تازه و سالم مصرف کنید. علاوه بر این با جدا شدن گردش هوای فریزر و یخچال دیگر بوهای نامطبوع مرغ و ماهی فریزر به یخچال منتقل نمی‌شود.

راهکار دوم اما حضور لایه‌ای فلزی از جنس استیل در بخش داخلی درب یخچال است که باعث می‌شود تا با هر بار باز و بسته کردن درب یخچال هوای سرد خارج نشود. این لایه که محافظ Metal Cooling نام دارد، نوسانات دما را کاهش می‌دهد تا رطوبت و تازگی غذاها بیش از پیش حفظ شود.

سایدبای‌سایدهای FSR سامسونگ علاوه بر تمامی قابلیت‌های کم‌نظیری که از آن بهره می‌برد به لطف طراحی برجسته و چشم‌نواز خود، جلوه‌ای باشکوه به تمامی آشپزخانه‌ها می‌بخشد.

ال کا ایران

برچسب ها:

یخچال ،سامسونگ 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما