جدیدترین خلاقیت های سامسونگ در اینفوکام 2019

1398/04/24

جدیدترین خلاقیت های سامسونگ در اینفوکام 2019
همانطور که میدانید سامسونگ در رویداد بزرگ اینفوکام 2019 که در فلوریدا برگزار شد نمایشگر بزرگ The Wall Luxury را معرفی کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، آخرین مدل از صفحه نمایش MicroLED ماژولار سامسونگ به گونه ای طراحی شده که می توان آن را با هر اندازه و نسبت ابعادی تنظیم کرد تا بتوان فضای داخلی اتاق را افزایش داد. این امر باعث می شود تا یک کیفیت تصویر متفاوت و برتر را در فضای خانه تجربه کنید.

البته سیستم MagicINFO 7 به همراه flip جدید 65 اینچی و ساینیج QLED 8K نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند. سامسونگ، نمایشگر The Wall Luxury را به گونه ای طراحی کرده است که می توان آن را از 73 اینچ و 2K تا 292 اینچ و 8K تنظیم کرد.

عمق کمتر از 30 میلی متر به همراه طراحی بدون لبه بسیار باریک باعث می شود تا این نمایشگر به خوبی با فضای اتاق تلفیق شود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که The Wall نه تنها ماورای کیفیت تصویر حرکت کرده بلکه یک تجربه کاربری شخصی متفاوت را برای شما فراهم می کند.

وقتی که تلویزیون، خاموش است حالت Ambient Mode می تواند نقاشی، عکس و حتی بسیاری از تصاویر را در یک چهارچوب دیجیتال به نمایش بگذارد.

سامسونگ در The Wall Luxury از موتور کیفیت تصویر AI به همراه Quantum Processor Flex استفاده کرده است. تکنولوژی Quantum HDR با روشنایی 2000 نیت به همراه ویدیو ریت 120Hz، تجربه دیداری فوق العاده متفاوتی را برای شما فراهم می کند.

از طرفی MagicINFO 7 به عنوان یک راهکار فوق العاده برای مدیریت دستگاه و محتوا تلقی می شود و برای انواع مختلف ساینیج ها قابل استفاده است.

این پلتفرم جامع می تواند تمام نیازهای یک کسب و کار را برآورده کند.

نمایشگر Flip با ابعاد 65 اینچی

با توجه به موفقیت مدل 55 اینچی Flip، مدل 6 اینچ این نمایشگر دیجیتال نیز تولید شد. مدل 65 اینچی نمایشگر Flip، میزبان مجموعه ای از ویژگی های جدید است و در واقع سریعترین نمایشگر تاچ تعاملی جهان تا به امروز است.

در واقع فلیپ، امکان کار تیمی سریعتر و هوشمندانه تر و کسب نتایج موثرتر را برای کاربرانش فراهم کرده است.

سامسونگ برای این مدل از نمایشگرای خود، پایه No Gap Wall Mount را معرفی کرد تا به این ترتیب فضای غیرضروری موجود میان دیوار و نمایشگر را از بین ببرید.

ویژگی هایی نظیر The Note Laayer و Merge to Roll نیز یک وایتبورد کاملا تعاملی را ایجاد می کنند در حالیکه Brush mode نیز می تواند ضخامت قلم را تشخیص دهد. به هر حال مانیتورهای صنعتی سامسونگ در حال حاضر، بهترین و باکیفیت ترین و در عین حال مدرنترین نمایشگرهای موجود هستند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما