آغاز فعالیت کارخانه ساخت تلویزیون در سقز از هفته آینده

1398/04/24

آغاز فعالیت کارخانه ساخت تلویزیون در سقز از هفته آینده
کارخانه ساخت تلویزیون در شهرستان سقز که عملیات احداث و نصب ماشین آلات آن از سال ۹۷ آغاز شده بود، هفته آینده وارد مدار تولید می شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرمایه گذار ترکیه‌ای این کارخانه که پیش بینی اشتغالزای آن ۱۰۰ نفر است در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در سنندج اظهار داشت: در تعدادی از کشورهای دنیا کارخانه دارم و کار تولید انجام می‌دهم.

مورات با اشاره به اینکه کارخانه ایران را هم در سقز به مرحله تولید رسانده‌ایم، افزود: ابتدا در تهران قصد احداث کارخانه داشتیم که شرایطی پیش آمد و به کردستان منتقل کردیم و الان با قدرت اعلام می‌کنم چه خوب شد که به کردستان آمدم و سرمایه گذاری کردم.

وی با بیان اینکه کارخانه سیگارسازی هم در حال تولید است و هفته آینده کارخانه ساخت تلویزیون هم به مرحله تولید می‌رسد، یادآور شد: در حال نهایی کردن قرارداد ۳۲ هکتاری هستیم که کارخانه تولید لوازم خانگی را هم ایجاد کنیم.
مورات اضافه کرد: معتقدم زمانی که کارخانه‌ای احداث می‌شود تنها یک نفر صاحب آن نیست بلکه تمام پرسنل همان منطقه و شهر در آن شریک می‌شوند.

وی گفت: کشوری که صنعت عظیمی نداشته باشد بزرگ نمی‌شود لذا مسئولان ارشد ایران اسلامی و مسئولان استان کردستان باید به این مهم باید توجه داشته باشند.

ایرنا

برچسب ها:

تلویزیون ،تولید ،ساخت 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما