تلویزیون های شیائومی را بیشتر بشناسید

1398/04/24

تلویزیون های شیائومی را بیشتر بشناسید
شیائومی آدم را یاد گزارش‌های پر آب‌وتاب عادل فردوسی پور می‌اندازد! خصوصاً آنجا که می‌گوید چه می‌کند این بازیکن… واقعاً بیراه نیست اگر بگوییم چه می‌کند این تلویزیون شیائومی!
به گزارش اخبار ساختمان، این روزها بازارها در قبضه یک برند تازه از راه رسیده به نام شیائومی گرفتار…، البته گرفتار که نه، حال و روز خوشی دارند؛ چون واقعاً شیائومی کیفیت قابل قبولی دارد و در مقابل هزینه‌ای که دریافت می‌کند محصولات و کالاهای باکیفیتی به مشتریان ارائه می‌کند.

این کمپانی نوپا که شهرت زیادی به خاطر نوآوری و جسارت‌های خلاقانه اش برای خود دست و پا کرده است واقعاً برای تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی و لوازم‌خانگی نظیر تلویزیون یک دغدغه و خطری بزرگ محسوب می‌شود.

تلویزیون شیائومی رقیب بزرگان صنعت لوازم خانگی

شیائومی تلویزیون‌هایی به مردم می‌دهد که دقیقاً کار همان تلویزیون‌های پر سروصدای برندهای دیگر را بدون هیچ کم‌وکاست انجام می‌دهد.

مهم‌ترین مسئله برای مردمان مد پسند ایران و هند و کشورهای از این قبیل مسئله‌ی ظاهر و طرح و رنگ و به طور کلی مسائلی که به زیبایی مربوط می‌شود است؛ که شیائومی در این زمینه بسیار هوشمندانه و دقیق حرکت می‌کند و این سال‌ها محصولاتی متنوع و زیبا و مشتری‌پسند به بازار عرضه می‌کند.

این محصولات در عین برخورداری از کیفیت مثال‌زدنی که دارند پابه‌پای جدیدترین دستاوردهای آی تی ماژول‌های متنوع و کاربرپسند در محصولات خود ایجاد کرده‌اند. کسی که یک تلویزیون شیائومی می‌خرد اطمینان دارد که از جدیدترین امکانات نظیر پورت‌های مختلف یا آخرین دستاوردهای صنعت تلویزیون سازی همچون زاویه دید، کیفیت تصویر و همچنین گرافیک‌های باقدرت پردازش بالا که پاسخگویی همه بازی‌های گرافیکی است را در اختیار دارد.

کیفیت در تلویزیون شیائومی

شما با شیائومی به‌راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید از آنچه تاکنون یعنی تا پیش از ظهور شیائومی باقیمت‌های بسیار زیاد می‌بایست تهیه می‌کردید، برخوردار شوید. شما تصاویر تلویزیون را با بهترین کیفیت می‌بینید. صدا را آن‌گونه که هست واقعی و نزدیک احساس می‌کنید صفحات وب را در تلویزیون شیائومی در اختیار خود دارید. گذشته از همه این‌ها همپای برندهای بزرگ و ماندگار با تلویزیون شیائومی هیچ مشکلی با دیدن فایل‌های سه‌بعدی خود ندارید.

خلاصه اینکه شیائومی این روزها حسابی همه را مقهور محصولات باکیفیت خود کرده است. شاید به دست آوردن بازارهای کم برخورداری که به این راحتی‌ها برای چیزی پول خرج نمی‌کنند کمترین دستمزد و پاداش باشد که دنیای تجارت به شیائومی تقدیم کرده است.

در بازار تلویزیون‌سازی دنیا در هند حرف شیائومی است. در ایران بورس محصولات شیائومی است و خلاصه این روزها چه می‌کند این شیائومی....

اما اگر شما قصد خرید تلویزیون شیائومی را داشته باشید، با چشمان بسته به شما می گوییم که یک خرید موفق و خاطره خوب از خرید تلویزیون برای خود رقم می‌زنید. شیائومی بخرید و هیچ تردیدی نداشته باشید که جدیدترین امکانات و آخرین دستاوردهای صنعت تلویزیون‌سازی را در اختیار دارید. شیائومی که می‌خرید بدون هیچ تردیدی می‌توانید اطمینان داشته باشید که همه آنچه در صنعت تلویزیون‌سازی و همه ماژول‌هایی که در این جعبه جادویی ارائه می‌شود را یکجا در خانه خود دارید.

واقعاً جایی برای توضیح باقی نمی‌ماند وقتی‌که با قیمتی استثنایی و به‌صرفه و حتی غیرقابل مقایسه، تلویزیون‌های مدرن شیک و زیبا باضخامت تنها ۱۵.۵ میلی‌متر آن‌هم به دلیل اسپیکرهای بیرونی به شما عرضه می‌شود! ساندبار این تلویزیون از اسپیکرهای با رنج متوسط رو به بالا و ساب ووفر ۸ اینچ که بلوتوث هم دارد، استفاده می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید اسمارت فون یا تبلت تان را به تلویزیون شیائومی خود متصل کنید.

اصلاً می‌دانید تلویزیون شیائومی از سیستم عامل محبوب اندروید قدرت گرفته است؟! با توجه به پردازنده‌های چهار هسته‌ای، رم ۲ گیگابایتی که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند و یک فلش داخلی ۸ گیگابایتی با کارت حافظه که تا ۶۴ گیگابایت قابل ارتقا است نیز در اختیار دارید چرا شیائومی نخرید.

ریموت کنترل در تلویزیون شیائومی

ریموت کنترل محصولات شیائومی با استفاده از بلوتوث بسیار کم‌مصرف به‌جای مادون‌قرمز دستورات شما را به تلویزیون ارسال می‌کند. تا شما بتوانید با گوشی خود شیائومی زیبایتان را کنترل کنید.

بله زاویه مشاهده تصویر تلویزیون شیائومی باکیفیت برابر ۱۷۸ درجه به شما ارائه می‌شود. شما هر جا که هستید به‌راحتی تصویر را می‌بینید. تصور کنید علی دایی در روزهای اوج خود در مقابل دروازه حریف ایستاده تا مهدی مهدوی‌کیا برایش یک سانتر هامبورگی ارسال کند. هرطور که بفرستد دایی گل خود را می‌زند! حالا شما بگویید چه چیزی می‌تواند مانع شود که شما تصویر شیائومی را ببینید هر جا که ایستاده باشید وقتی‌که زاویه مشاهده تصویر ۱۷۸ درجه با شما موافق است.

ایسنا

برچسب ها:

تلویزیون ،شیائومی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما