کشف کالای قاچاق در اسلام آباد غرب

1398/05/02

کشف کالای قاچاق در اسلام آباد غرب
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف چهار محموله لوازم خانگی و سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: مأموران پاسگاه‌های انتظامی هرسم و کله جوب اسلام آبادغرب حین گشتزنی در حوزه استحفاظی خود به سه دستگاه وانت نیسان پلاک مخدوش مشکوک و برای بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه روستای هرسم در بازرسی‌های انجام داده از ۲ خودروی توقیفی، موفق به کشف پنج دستگاه لباسشویی، چهار دستگاه کولرگازی و یک دستگاه یخچال و مأموران پاسگاه کله جوب نیز موفق به کشف ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه یخچال ساید قاچاق شدند.

سردار مرزبانی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین با انجام کارهای اطلاعاتی یک انبار قاچاق دخانیات را شناسایی و در بازرسی از آن ۳۰ هزار نخ سیگار کشف کردند.

وی همچنین با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو و پلمب یک انباری، از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار مرزبانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

ایرنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما