معرفی چند برند مطرح کولر گازی در بازار ایران

1398/05/10

معرفی چند برند مطرح کولر گازی در بازار ایران
در چند سال اخیر برندهای ایرانی پیشرفت‌های زیادی در صنعت تأسیسات و تهویه مطبوع داشته‌اند و کولر گازی‌های تولیدی این برندها قابل مقایسه با برندهای خارجی هستند.
به گزارش اخبار ساختمان، شرکت‌های تولیدکننده زیادی در کشورمان در عرضه کولرهای گازی فعالیت داشته‌اند که متاسفانه بسیاری از آن‌ها به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی کم‌کم از بازار رقابت با دیگر مدعیان خارج شده‌اند.

در حال حاضر با توجه به اینکه خرید کولر گازی در کشورمان روند رو به رشدی داشته است، می‌توان به‌راحتی متوجه شد که برندهای تولیدکننده کولر گازی تمامی سعی و تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت محصولات خود کرده‌اند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار رقابت را کسب کنند.

در ادامه تعدادی از برندهای مطرح کولرگازی موجود در بازار ایران معرفی شده است.

کولر گازی اسپلیت اسنوا

شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان که به‌نام اسنوا در بازار شناخته می‌شود، در سال ۱۳۸۴ شمسی معادل ۲۰۰۶ میلادی در شهر مورچه خورت اصفهان تأسیس شد. این شرکت دارای گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی، جزو ۱۰۰ برند برتر ایران، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۳۹۲، گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه است.

کولر گازی اسپلیت اسنوا در مدل‌های دیواری و ایستاده و با رده انرژی A و B تولید می‌شوند. تمامی اسپلیت و کولرگازی اسنوا دارای ۲۴ ماه گارانتی محصول، ۱۲۴ ماه وارانتی موتور، ۸ سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران است و با گارانتی اصلی شرکت اسنوا عرضه و نصب می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کولر گازی اسنوا می‌توان به راه اندازی خودکار، تنظیم دمای هوشمند اشاره کرد.

کولر گازی اسپلیت پاکشوما

شرکت پاکشوما در سال ۱۳۵۴ شمسی تأسیس شد. کارخانه پاکشوما در سال ۱۳۹۳ شمسی معادل ۲۰۱۵ میلادی واقع در شهرک صنعتی محمودآباد قم با وسعت ۱۰۰.۰۰۰ متر مربع تأسیس شد. شرکت پاکشوما با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی مفتخر به دریافت گواهینامه های سیستم‌های مدیریتی ۱۰۰۰۴ ISO و ۱۰۰۰۲ ISO و ۱۴۰۰۱ ISO و ۹۰۰۱ ISO شده است.

تمامی اسپلیت و کولرگازی پاکشوما دارای ۲۴ ماه گارانتی محصول، ۶۰ ماه خدمات پس از فروش است و در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت پاکشوما عرضه و نصب می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کولر گازی پاکشوما می‌توان به استفاده از فیلتر پلاسما جهت کاهش آلودگی محیط، قابلیت کارکرد تا دمای ۵۵ درجه سانتیگراد، سیستم نظافت خودکار فیلترها، محافظ کمپرسور در مقابل نوسانات برق و مجهز به کاتالیزور سرما اشاره کرد.

کولر گازی اسپلیت بکو

شرکت بکو در سال ۱۹۶۷ میلادی معادل ۱۳۴۵ شمسی در استانبول توسط وهبی کوچ تأسیس شد.

این شرکت در حال حاضر توسط هولدینگ کوچ مدیریت می‌شود. در سال ۲۰۰۹ شرکت بکو با شرکت آرچلیک ادغام شد.

شرکت بهستان از سال ۱۳۸۸ محصولات بکو را در ایران عرضه می‌کند و با بیش از ۲۰۰ نماینده در سراسر ایران فعالیت خود را ادامه می‌دهد. تمامی اسپلیت و کولرگازی های بکو دارای ۲۴ ماه گارانتی محصول، ۶۰ ماه خدمات پس از فروش است و در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت بهستان عرضه و نصب می‌شود.