چگونه یک کیک پز خوب بخریم؟

1398/05/17

چگونه یک کیک پز خوب بخریم؟
امروزه همه شما وقتی می‌خواهید به خرید کیک فکر کنید دوست دارید کیکی که مدنظر خودتان هست را تهیه کنید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، شاید به فکرتان برسد که کیک مورد نظرتان را خودتان تهیه کنید به همان شکل و طعم دلخواه خودتان و حتی برای اطمینان از موادی که برای تهیه کیک‌تان استفاده می‌کنید، بخواهید خودتان کیک‌تان را تهیه کنید.

حالا ما برای شما یکی از لوازم کاربردی آشپزخانه را معرفی می‌کنیم که به‌راحتی بتوانید کیک مورد نیازتان را تهیه کنید کیک پز برقی جزء آن دسته از دستگاه‌های هست که امروزه توی هر آشپزخانه‌ای به چشم می‌خورد دستگاه کیک پز جهت تهیه انواع کیک و شیرینی در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد با توجه به عملکرد چندگانه دستگاه کیک پز می‌توانید جهت کاربردهای دیگر از این دستگاه استفاده کنید.

شما برای پختن انواع شیرینی پختن انواع کیک علاوه بر آن سرخ کردن مرغ و جوجه، سرخ کردن گوشت، سرخ کردن و پختن ماهی، دم کردن سبزیجات با بخار خودشان می‌توانید از دستگاه کیک پز استفاده کنید.

کیک پز و پیتزا پز برقی

پیتزا و فست‌فود جز یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود که طرفداران خیلی زیادی دارد. پیتزا یکی از فست‌فودهای نسبتا سالم نیز به شمار می‌آید. شما می‌توانید با خریدن کیک پز برقی علاوه بر کیک یک پیتزا خوشمزه برای خود و اطرافیانتان تهیه کنید.


دستگاه کیک پز برقی همان‌طور که از اسم آن مشخص هست به‌وسیله برق و از طریق گرما اقدام به پخت انواع کیک و شیرینی می‌کند سیستم المنت یا همان گرمایی دستگاه درون درب کیک پز قرار دارد و گرما از قسمت بالایی کیک پز خارج می‌شود و همین مقدار گرما برای پخت کیک کافی و مناسب هست؛ ولی اگر تمایل داشته باشید می‌توانید کیک پز را روی اجاق گاز به همراه یک عدد شعله‌پخش‌کن با شعله بسیار کم نیز قرار دهید تا حرارت از قسمت پایین نیز وارد ظرف شود

(Flame) معرفی کیک پز لاوان مدل شعله

کیک پز شعله لاوان: کیک پز شعله دو عملکرد کیک پز و پیتزا پز را در خود جای‌ داده است. کیک پز شعله با پوشش داخلی سرامیک (سری‌های قبل پوشش داخلی تفلون نچسب را داشته‌اند) به شما این امکان را می‌دهد که کیک یا پیتزا با کیفیت بهتری پخت شود. پوشش داخلی کیک پز لاوان از نوع سرامیکی هست. از قابلیت‌های کیک پز شعله لاوان قابلیت حمل راحت آن است.

بعضی‌ اوقات شما دوست دارید پیتزا یا کیک موردعلاقه خود را با دوستان و یا نزدیکان میل کنید این کار را برای شما لذت‌بخش‌تر کرده و هنر دست‌پخت شما لذت این دورهمی را بیشتر می‌کند جنس بیرون کیک پز لاوان از رنگ‌های قرمز مشکی و سرمه‌ای تشکیل‌شده است که به دلایل تیرگی رنگ با هر رنگی در آشپزخانه شما همخوانی دارد بخش جالب این دستگاه بخش شیشه‌ای روی در کیک پز است این مورد به شما کمک می‌کند بدون باز کردن درب ظاهر کیک یا پیتزای خود را مشاهده کنید، قدرت این دستگاه نیز ۵۰۰ وات هست.

ایسنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما