بررسی آخرین وضعیت تولیدات لوازم خانگی در کشور

1398/07/06

بررسی آخرین وضعیت تولیدات لوازم خانگی در کشور
بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۵۱۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه یخچال فریزر از آغاز امسال تا پایان مرداد و رشد ۱۳.۶درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، برپایه داده های یاد شده، در این مدت ۲۴۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه تلویزیون تولید شد که در مقایسه با پنج ماه نخست پارسال افت ۱۷.۶ درصدی نشان می دهد.

در این مدت ۲۱۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و ۵۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه کولر آبی تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب افت ۱.۱ درصدی و رشد ۵.۵ درصدی داشته است.

رشد تولید انواع کاغذ و کارتن

بر اساس داده های یاد شده، تا پایان مرداد ماه امسال ۳۹۸ هزار و ۸۰۰ تن انواع کاغذ توسط کارخانجات داخلی تولید شد. تولید کاغذ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲.۳ درصدی داشته است.

تولید کارتن نیز در مدت زمان یاد شده با رشد ۳۱.۹ درصدی به ۳۰۷ هزار و ۶۰۰ تن رسید.

رشد تولید فرش ماشینی

بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت‌ معدن و تجارت، حاکی از تولید ۳۴ میلیون و ۹۰۱ هزار متر مربع فرش ماشینی تا پایان مرداد ماه است که در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال رشد ۲.۸ درصدی نشان می دهد.

در این مدت تولید انواع پایپوش با رشد ۹ دهم درصدی به ۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار زوج رسید.

همچنین تولید چرم با رشد ۳.۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار فوت مربع رسید.

رشد ۱۹.۵ درصدی تولید سموم دفع آفات نباتی از دیگر آمارهای شاخص پنج ماهه نخست امسال است که در مجموع به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

ایرنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما