کشف کالای قاچاق در کهکیلویه و بویراحمد

1398/07/10

فرمانده سپاه بویراحمد خبر داد:
کشف کالای قاچاق در کهکیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه بویراحمد از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی در این شهرستان در یک هفته گذشته خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ پاسدار سید روح الله شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حمایت عملی از شعار سال مبنی بر رونق تولید و تدبیر رهبر حکیم انقلاب مبنی بر صیانت اقتصادی از تولید مبارزه با قاچاق کالا، سپاه شهرستان بویراحمد طی هماهنگی با دادستان مرکز استان در طول یک هفته گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شد مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در گلوگاهای ورودی مرکز استان کشف و ضبط کند.

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد با اشاره به جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعار سال (رونق تولید) اظهار داشت: ارزش این کالاها بر اساس برآورد کارشناسان بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده و در این رابطه چندین متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ شاهینی تصریح کرد: این اقلام قاچاق که از چندین خودروی سواری و اتوبوس کشف شده دارای تنوع و در بخش های مختلف بوده است.

وی مهمترین این کالاهای قاچاق کشف شده را شامل چندین حلقه لاستیک خودر، انواع نوشیدنی های انرژی زا ، مشروبات الکلی، وسایل آرایشی و بهداشتی ، انواع قهوه و وسایل صوتی و تصویری بوده که تمامی این کالا از خارج از مرزهای کشورمان و بدون هماهنگی وارد شده بودند.

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد نیز هفته پیش که ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این استان در ۶ماه اول امسال حدود ۲۶۳ میلیارد ریال اعلام کرده بود.

حسین بهمنی اظهار داشت: خودروهای توقیف شده در ۶ ماه نخست امسال در کهگیلویه و بویراحمد ۲۸۳ دستگاه بوده ک در مدت مشابه سال گذشته نیز ۳۲۵ دستگاه بوده است.

وی ابراز داشت: عمده کشفیات در این حوزه پوشاک، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، پارچه، مشروبات الکلی، مواد غذایی و لوازم خانگی بوده است.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما