ایده‌های کاربردی برای چیدمان بهینه مبلمان

1398/07/18

ایده‌های کاربردی برای چیدمان بهینه مبلمان
امروزه، همواره معمارین و طراحان دکوراسیون علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی، بهینه‌سازی فضای مورد نظر را نیز مورد توجه قرار می‌دهند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، با توجه به افزایش قیمت‌های آپارتمان‌ها، حتی یک متر نیز تعیین‌کننده می‌باشد. موارد مهمی که می‌توان جهت بهینه‌سازی فضای منزل به آن اشاره کرد موارد زیر می‌باشد:

مبلمان چند منظوره یا مبل تخت شو

امروزه انواع مبل تختخوابشو به عنوان یکی از کاربردی‌ترین نوع مبلمان مورد استفاده خانواده‌ها قرار گرفته است. داشتن یک مبل تختشو به شما نه تنها یک مبل مفید، زیبا و کاربردی به ارمغان می‌آورد بلکه به شما کمک می‌کند تا چیدمان خوب و بهینه‌ای داشته باشید.

فضای مفید بزرگی، معمولا داخل این نوع از مبلمان وجود دارد که باعث می‌شود بسیاری از وسایلی که موقتا به آن احتیاج ندارید داخل آن بگذارید.

مبلمان تخخوابشو به دلیل کاربرد دوگانه به شما این امکان را می‌دهد تا در زمانی که نیاز به استراحت دارید، بدون نیاز به لحاف و تشک به راحتی از تخت خواب آن استفاده نمایید.

پاف یا میز جلو مبلی پارچه‌ای

با استفاده از پاف یا جلو مبلی‌های پارچه‌ای می‌توانید فضایی بیشتری به دست بیاورید. در واقع شما هم یک میز جلو مبلی دارید و هم یک جایی برای نشستن.

خوبی جلو مبلی‌ها این است که هر جایی می‌توانید آن را قرار دهید و همچنین قابلیت نشستن یک تا دو نفر را دارد. امکان طراحی و ساخت پاف جلوی انواع مدلهای مبل راحتی وجود دارد.

برخی از این مدل پافها فضایی در زیر آنها تعبیه شده که می‌توان برای نگهداری چاقو، چنگال، زیردستی و ... از آن استفاده کرد و علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارد، چیدمان شما را هم منظم می‌کند.

تخت خواب باکس دار

اصولا تخت خواب یکی از وسایلی می‌باشد که بیشترین فضا را در خانه اشغال می‌کند. البته راه‌هایی وجود دارد تا بتوان از این فضای اشغال شده در منزل استفاده بهینه نمود.

استفاده از فضای زیر تخت خواب می‌تواند فضای بسیار بزرگی را به شما هدیه دهد. استفاده از انواع تخت خواب باکس دار یا جکدار که قابلیت استفاده از فضای زیر مبل را مقدور می‌سازد می‌تواند کمک کند تا چیدمان فضای اتاق خواب شما بسیار زیباتر و بهینه‌تر باشد.

ایسنا

برچسب ها:

مبلمان ،دکوراسیون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما