کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد

1398/08/08

کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد
کشف ۷ میلیاردریال کالای قاچاق در اسدآباد، کشف البسه قاچاق در بهار و کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و آذربایجان غربی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف پارچه و لوازم خانگی قاچاق ۷ میلیارد ریالی با همکاری ماموران کالای قاچاق استان در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای کالا شبانه و به صورت کاروانی، قصد انتقال کالای قاچاق از طریق محور اسدآباد-قروه از طرف استان های جنوبی به سمت غرب کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد با همکاری رده های انتظامی در قالب اکیپ هایی با استقرار ایست و بازرسی مقطعی در محور مذکور، به گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی بیان کرد: سرانجام پس از یک تعقیب و مراقبت ۷ ساعته، خودروهای سواری حامل کالای قاچاق شناسایی و با اتخاذ تدابیر پلیسی متوقف شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: طی بازرسی از این خودروها ۲۰۷ طاقه پارچه خارجی، ۸ دستگاه جارو برقی خارجی و شارژی و ۲ دستگاه ماشین لباسشویی کشف و ۸ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق توقیف و ۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف البسه قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۳۵۶ ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی همه کسی حین کنترل خودروهای عبوری در محور همدان – سنندج، به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۳۵۶ ثوب البسه قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک با لفافه در عملیات مشترک پلیسی استان همدان و آذربایجان غربی خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به شهرستان ارومیه را دارد.

وی افزود: در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه و به موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی، خودرو متهمان در شهرستان ارومیه شناسایی و در بازرسی از آن، ۲۰ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و ۳ متهم در این رابطه دستگیر و ۲ خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

مهر

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما