طراحی لوازم خانگی لوکس و کوچک برای آپارتمان های کوچک

1398/08/20

طراحی لوازم خانگی لوکس و کوچک برای آپارتمان های کوچک
طراحی و تولید لوازم خانگی نیز همانند زندگی بشر در حال تغییر بوده و متناسب با نیاز مشتریان از گذشته تا به امروز دچار تحولات زیادی شده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، باتوجه به گسترش آپارتمان های کوچک، بسیاری از مشتریان به دنبال خرید لوازم خانگی های با کیفیت و جمع وجور هستند. تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی نظیر سامسونگ، ال جی، ویرپول و بوش به درخواست مشتریان خود احترام گذاشته و تمام تلاش خود را برای طراحی لوازم خانگی لوکس وکوچک به کار گرفته اند.

لوازم خانگی لوکس و کوچک ویرپول

شرکت ویرپول به عنوان یکی از تولید کننده های بزرگ لوازم خانگی در جهان شناخته می شود و به پیروی از تئوری عرضه لوازم خانگی لوکس و کوچک، انواعی از یخچال فریزر، خشک کن، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز را به مجموعه لوازم خانگی های جمع و جور خود افزوده است.

ماشین لباس شویی وخشک کن جدید این شرکت آمریکایی برای فضایی با عمق ۳۳ اینچ طراحی شده که در لیست لوازم خانگی لوکس این شرکت قرار گرفته اند.

علاوه براین، مجموعه لوازم خانگی های کوچک ویرپول دارای گواهی انرژی استار بوده و مجهز به سیستم کنترل حسی ویرپول هستند که در این مجموعه مایکروویو و فرهای دیواری نیز به چشم می خورد.

لوازم خانگی لوکس و کوچک بوش

بوش نیز همانند سایر رقبای خود ازاین قافله عقب نمانده و از عرضه لوازم خانگی لوکس و کوچک خود خبر داده است. یخچال فریزرهای تازه وارد بوش برای آشپزخانه های کوچک مناسب بوده و به علاوه، طراحی آن به گونه ای است که با کابینت های آشپزخانه هماهنگی دارد.

یخچال فریزرهای سری ۸۰۰ در اندازه ۲۴ اینچی بوش از قابلیت های هوشمند برخوردار بوده ومجهز به سیستم هوشمند هوم کانکت بوش است. کاربران به لطف این ویژگی ها می توانند دمای یخچال فریزر خود را از راه دور کنترل کرده و یا از باز بودن درب یخچال طی یک هشدار باخبر شوند.

این برند آلمانی انواعی از لوازم خانگی نظیر قهوه ساز، ماشین لباسشویی، هود ویا انواع فر را در مجموعه لوازم خانگی لوکس و جمع وجور خود قرار داده است.

لوازم خانگی لوکس و جمع و جور جین ایر

لوازم خانگی های جین ایر نیز برای فضاهای کوچک بسیار مناسب بوده و اجاق های رومیزی ۱۵ اینچی آن در دو نوع القایی و گازی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

اجاق گاز رومیزی این شرکت از دو شعله بهره برده ونسخه های برقی مجهز به المنت های منعطف و صفحه کنترل لمسی هستند. یخچال فریزر درب از بالا و پایین وفرهای برقی دیواری ۲۳ اینچی نیز در مجموعه لوازم خانگی لوکس و کوچک این تولید کننده لوازم آشپزخانه به چشم می خورد.

ال کا ایران

برچسب ها:

لوازم خانگی ،بوش ،ویرپول