افزایش قیمت لوازم خانگی در همدان تکذیب شد

1398/08/27

افزایش قیمت لوازم خانگی در همدان تکذیب شد
به دنبال درج خبری مبنی بر اظهار نظر رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان همدان در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی خارجی با افزایش قیمت بنزین در یکی از پایگاه‌های خبری، وی این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، تنها با گذشت سه روز از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، شاهد موج‌سواری رسانه‌های معاند و همراهی برخی رسانه‌های داخلی و فعالان در فضای مجازی با این رسانه‌ها و معاندان و مغرضان خارج‌نشین هستیم؛ تشویق مردم به آشوب، خط دادن به آشوبگران و اغتشاش‌گران و ملتهب جلوه دادن فضای کشور از سوی معاندان در این شرایط و شرایط مشابه بر هیچ کس پوشیده نیست.

پس از اعلام تصمیم جلسه هماهنگی اقتصادی سه قوه برای افزایش قیمت بنزین، یکی از دغدغه‌های جدی مردم، موضوع عدم سرایت افزایش قیمت بنزین به سایر خدمات و کالاهاست که مسئولان دولتی و قضایی با قاطعیت از عدم وقوع این امر خبر می‌دهند و به مردم اطمینان داده می‌شود که سایر کالا و خدمات گران نخواهد شد

در این میان یکی از پایگاه‌‌های خبری استان همدان خبری مبنی بر مصاحبه با مسئول اتحادیه لوازم خانگی استان همدان درج کرد که در سیاستی متضاد اعلام شده است که در آینده نزدیک لوازم خانگی خارجی گران می‌شود و دلیل این امر نیز حمل و نقل لوازم خانگی ذکر شده بود.

انتشار اخبار کذب از سوی مسئولین پیگیری شود

امیر خانجانی رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان همدان امروز در واکنش به خبر یک پایگاه خبری، مبنی بر اظهار نظر وی در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی به دنبال افزایش قیمت بنزین با تکذیب این خبر اظهار کرد: گفت‌و‌گویی با این رسانه مبنی بر این موضوع نداشته‌ام و این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه انتشار این خبر از سوی یکی از رسانه‌ها هدف‌دار بوده است گفت: با توجه به شرایط فعلی برخی رسانه‌ها به طور مغرضانه و هدف‌دار دست به انتشار برخی اخبار کذب می‌زنند که این اقدامات باید از سوی مسئولان پیگیری و برخود لازم با آنها صورت گیرد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان همدان بیان کرد: افزایش قیمت بنزین هیچ گونه ارتباطی به افزایش قیمت لوازم خانگی ندارد و افزایش قیمت لوازم خانگی را نخواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم به تذکر است حمل و نقل لوازم خانگی با خودروهای گازوئیلی انجام می‌شود که با توجه به عدم افزایش قیمت در گازوئیل تغییری در قیمت لوازم خانگی نخواهیم داشت.

برخورد قانونی با متخلفان در درج اخبار کذب

دادستان همدان نیز با بیان اینکه در شرایط کنونی و با تلاش دشمنان، بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی و ایجاد وحدت در جامعه نیاز است اظهار کرد: انتظار می‌رود همگان و به ویژه رسانه‌ها در این امر پیشرو باشند.

حسن خانجانی با بیان اینکه باید مردم را به آرامش دعوت کنیم گفت: موضوع درج این خبر از سوی رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان که وی این خبر را تکذیب کرده را پیگیری می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در صورت درج چنین اخباری برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: افزایش قیمت بنزین در تغییر نرخ سایر کالاها تأثیری نخواهد داشت و مسئولان نیز این مهم را همواره متذکر هستند و با رسانه‌هایی که به دنبال ایجاد تنش و ملتهب کردن فضا هستند برخورد می‌شود.

انتشار این خبر از سوی یکی از رسانه‌های استان کاملاً هدف‌دار بود که با اقدام به موقع خبر مذکور حذف شد؛ البته باید رسانه‌هایی که به دنبال اهداف خاص و همراهی با رسانه‌های معاند هستند بدانند مسئولان و مردم آگاه و هوشیار هستند و برخورد قانونی با آنها خواهد شد.

رسانه7

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قیمت 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما