مقابله با فروش غیرمجاز مبلمان در سایت ها

1398/09/05

مقابله با فروش غیرمجاز مبلمان در سایت ها
عباسی از جمع آوری آگهی‌های غیرمجاز، در فروشگاه های اینترنتی خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، عبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه فروشندگان مبل درباره وضعیت آگهی‌های غیرمجاز فروش مبلمان در برخی سایت‌ها، اظهار کرد: اتحادیه مبل سازان، نامه‌ای را به اتاق اصناف فرستاده است، البته ما این مشکل را به تعزیرات و پلیس امنیت، نیز گزارش داده ایم و امیدواریم که این مشکل، به زودی مرتفع شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مبل در پاسخ به این پرسش که وضعیت این آگهی‌ها در سایت‌ها چه زمانی مشخص می‌شود؟ تصریح کرد: به احتمال زیاد ۱۵ روز، زمان می‌برد تا تکلیف این سایت‌ها مشخص شود.

صنایع مبلمان یکی از صنایع پر اشتغال در کشور است

عباسی در ادامه تصریح کرد: این فروشگاه ها، مبلمان را به صورت ارزان و با کیفیتی پایین در اختیار خریداران قرار می‌دادند و خوشبختانه تعدادی از آن‌ها شناسایی شدند و مقرر شد تا این فروشگاه ها به صورت کامل، جمع آوری شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان مبلمان با اشاره به اینکه صنعت مبل با توجه به ارزش افزوده بالا و اشتغال زایی کلان، یکی از صنایع مهم تولید داخلی محسوب می‌شود، تصریح کرد: صنایع مبلمان یکی از صنایع پر اشتغال در کشور است و هر ضربه‌ای می‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند بنابراین تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.

گفتنی است؛ طی چند روز گذشته، فروشگاه های غیرمجاز در تهران، که به صورت غیرقانونی در سایت ها تبلیغ کرده بودند توسط اتحادیه مذکور شناسایی شدند.

باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما