رنگ آبی کلاسیک در  دکوراسیون

1398/09/21

رنگ آبی کلاسیک در دکوراسیون
رنگ آبی کلاسیک از طرف پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ اعلام شد. این رنگ را می توان در دسته رنگ های آرام بخش قرار داد. هم چنین می توان از آن به عنوان یک رنگ لاکچری نیز یاد کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رنگ آبی کلاسیک یکی از رنگ های منحصر بفرد شناخته می شود. اگر به دنبال طراحی فضایی چشم نواز و لاکچری هستید، می توانید از این رنگ زیبا استفاده کنید. بدون شک استفاده از رنگ سال ۲۰۲۰ در خانه نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. نکته ای که باید در مورد این رنگ به یاد داشت، استفاده صحیح و اجتناب از استفاده بیش از اندازه آن می باشد. چرا که استفاده بیش از اندازه از این رنگ باعث ایجاد هرج و مرج در فضای مورد نظر مخصوصا فضای کوچک می شود. امکان استفاده از این رنگ در قسمت های مختلف خانه امکان پذیر می باشد. برای مثال می توان از این رنگ برای رنگ آمیزی دیوار شاخص یا از لوازم تزئینی و اکسسوری هایی به این رنگ در دیزاین خانه استفاده کرد.

در استفاده از این رنگ باید به ایجاد تعادل در خانه توجه نمایید. اگر تمال دارید از طیف تیره تر این رنگ استفاده نمایید، بهتر است برای انتخاب المان های بزرگ مانند مبلمان و یا در جهت رنگ آمیزی یک دیوار از آن استفاده نمایید. استفاده از این رنگ در خانه کوچک می تواند در قالب خرید المان های تزئینی، استفاده از گل هایی به این رنگ و یا حتی استفاده از یک میز عسلی به رنگ آبی کلاسیک باشد. اگر در نظر دارید از این رنگ برای انتخاب المان های تزئینی استفاده نمایید، باید توجه داشته باشید که این رنگ با سایر المان ها هماهنگی داشته باشد. شال مبل، کوسن و غیره از جمله المان هایی هستند که می توان از رنگ آبی کلاسیک برای انتخاب آن ها استفاده کرد.

رنگ آبی کلاسیک یکی از رنگ های آرام بخش می باشد، از این رو گزینه ای مناسب برای انتخاب در اتاق خواب می باشد. این رنگ می تواند فضایی دنج به ارمغان آورد. آبی کلاسیک از جمله رنگ هایی است که به خوبی با سایر رنگ ها تطبیق داده می شود. اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام بخش هستید می توانید از رنگ های پاستیلی در کنار این رنگ استفاده نمایید. ترکیب رنگ های پاستیلی و آبی کلاسیک می تواند باعث ایجاد تعادل در فضای مورد نظر شود. از دیگر رنگ هایی که می توانید در کنار آبی کلاسیک مورد استفاده قرار دهید، رنگ خاکستری می باشد.

رنگ های خاکستری و آبی کلاسیک در کنار یکدیگر فضایی مدرن و بسیار چشم نواز ایجاد می کنند. اگر در نظر دارید فضای چشم نواز طراحی کنید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ زرد در کنار آبی کلاسیک می باشد. ترکیب آبی کلاسیک و رنگ سفید از الگوهای خیره کننده در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود. برای مثال از جمله المان هایی که استفاده از الگوی رنگی سفید و آبی کلاسیک در آن ها می تواند زیبایی بی اندازه ای داشته باشد، می توان به رو تختی، فرش و سایر بافت ها اشاره کرد.

اگر در نظر دارید از این رنگ در اتاق کوچک استفاده نمایید، می توانید به رنگ آمیزی دیوار شاخص با استفاده از این رنگ اقدام کرده و در کنار آن از رنگ های ملایم دیگر برای رنگ آمیزی سایر دیوارها استفاده نمایید. این رنگ برای طراحی یک اتاق نشیمن دنج بسیار مناسب می باشد. اگر به دنبال ایجاد تم دریایی در خانه یا فضای مورد نظر هستید، رنگ آبی کلاسیک می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. استفاده از این رنگ در انتخاب کاغذ دیواری و سایر اکسسوری ها می تواند فضایی چشم نواز به ارمغان آورد.

رنگ آبی کلاسیک که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ شناخته شده است، نمونه ای از رنگ های تطبیق پذیر شناخته می شود که می توان از آن در قسمت ها مختلف خانه استفاده کرد. برای مثال استفاده از این رنگ در آشپزخانه می تواند نمایی زیبا ایجاد کند. انتخاب کابینت هایی به رنگ آبی کلاسیک و یا انتخاب جزیره ای به این رنگ می تواند تاثیر گذاری فراوانی داشته باشد. در صورت استفاده از این رنگ در آشپزخانه بهتر است از رنگ های سفید و سایر رنگ های آرام بخش در کنار آن استفاده نمایید. پیشنهاد ما استفاده از رنگ های سفید، زرد و سبز در کنار آن می باشد.

در صورتی که به دنبال ایجاد فضایی مدرن هستید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ های زرد و طیف مناسبی از رنگ سبز می باشد. استفاده از رنگ زرد می تواند باعث ایجاد فضایی روشن شود. در صورت استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ آبی کلاسیک، بهتر است از المان های تزئینی به رنگ متالیک استفاده نمایید. این ترکیب می تواند فضایی خیره کننده به ارمغان آورد. تلفیق رنگ های سبز و آبی کلاسیک نیز تاثیرگذارترین حالت برای دعوت از طبیعت به خانه می باشد.

نکات پایانی

آن چه که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، معرفی رنگ آبی کلاسیک که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ شناخته شده است. می باشد. همان گونه که گفته شد، این رنگ به خوبی با سایر رنگ ها تلفیق شده و می تواند فضایی زیبا و چشم نواز برای شما به ارمغان آورد. این رنگ تطبیق پذیری بالایی با سایر رنگ ها و الگوهای هندسی دارد. از این رو از استفاده آن در کنار الگوها و اشکال هندسی هراس نداشته باشید. در استفاده این رنگ جسارت داشته و اطمینان داشته باشید که نتیجه آن رضایت بخش خواهد بود.

ساختمانچی

برچسب ها:

دکوراسیون ،رنگ 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما