ذو برند فرش مود و قهستان جهانی است

1398/10/02

معاون استاندار خراسان جنوبی:
ذو برند فرش مود و قهستان جهانی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۲۱ مورد فرش در سراسر ایران برند کسب کرده که دو مورد برند فرش مود و قهستان از خراسان جنوبی، جهانی است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مشیرالحق عابدی در نشست بررسی روند ثبت برند جهانی فرش امداد که با حضور مشاور دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی WIPO نماینده موسسه توسعه و نوآوری کره جنوبی KIPO در بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: اقدام کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ثبت جهانی برند فرش امداد و آنچه که در خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها شروع شده، بسیار پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه برندسازی سه محصول فرش، زعفران و پسته در دستور کار کمیته امداد است، گفت: این سه محصول در استان خراسان جنوبی با کیفیت بالا تولید می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری‌ ‌خراسان جنوبی، عابدی با اشاره به سفر ۲ روزه هیات بررسی ثبت مالکیت معنوی برند فرش امداد به خراسان جنوبی تصریح کرد: مشاهده پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در زمینه فرش به طور قطع نام خراسان جنوبی را با ۲ برند جهانی فرش در مود و قهستان ماندگار می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همانطور که شرکت صنعت آفرین امداد در سطح کلان کشور اقدام شایسته‌ای برای فروش محصولات فرش استان انجام داد، خرسند هستیم که فرش خراسان جنوبی با ۲ برند جهانی مدنظر قرار گرفته است.

عابدی با اشاره به اینکه امید است انتقال تجربیات به تقویت محیط‌های کسب و کار در کشور به خصوص خراسان جنوبی کمک کند، اظهار کرد: حسب دستور استاندار خراسان جنوبی سند جامع محصولات استراتژیک استان تدوین شده که برای برندسازی و کسب جایگاه مناسب در تجارت جهانی مفید خواهد بود.

وی یادآورشد: برندسازی یکی از روش‌های فروش محصولات باکیفیت است و موضوع برندسازی برای کمک به فروش محصولات استان مدنظر استانداری است.

ایسنا

برچسب ها:

فرش ،برندسازی ،صنعت 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما