گردش مالی ۵۰۰ میلیاردی صنعت لوستر

1398/10/08

گردش مالی ۵۰۰ میلیاردی صنعت لوستر
مدیرعامل تعاونی لوستر سازان با بیان اینکه ایران جزو ۵ کشور نخست تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی است، گفت: گردش مالی در این صنعت سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محمدرضا قره یاضی اظهار کرد: بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی از روز ۱۲ دی ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در ۲۴ هزار متر مربع آغاز می‌شود و تا ۱۶ دی میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان این که سالانه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان گردش مالی از سوی صنعت لوسترسازی در کشور صورت می‌گیرد، افزود: این صنعت حائز جایگاه مناسبی در ایجاد اشتغال است به گونه‌ای که بیش از ۲۰۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

قره یاضی با اعلام اینکه ایران جزو ۵ کشور نخست تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی است، تاکید کرد: از این رو ۷ شرکت از چین در بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی در ایران حضور یافته اند با ۱۹۳ شرکت داخلی در این نمایشگاه به رقابت بپردازند.

مدیرعامل تعاونی لوستر سازان به برپایی این نمایشگاه در ۷ سالن شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران اشاره کرد و گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی فضایی را به منظور ایجاد رقابت بین شرکت‌های داخلی و توسعه صادرات صنعت لوستر فراهم آورده که امید می‌رود فعالان این صنعت از این فرصت بهره کافی را ببرند.

میزان

برچسب ها:

صنعت ،لوستر ،صادرات 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما