نگاهی به تکنولوژی‌های یخچال Instaview ال جی

1398/10/14

نگاهی به تکنولوژی‌های یخچال Instaview ال جی
یخچال Instaview ال جی در دو سری جدید در نمایشگاه CES 2020 معرفی خواهند شد که قابلیت‌های جدید آنها بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار خواهد گذاشت. در ادامه با تکنولوژی‌های این سری از یخچال های ال جی آشنا می‌شویم.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، ال جی الکترونیکس قرار است در CES 2020، با دو یخچال جدید هوشمند از سری InstaView مراجعان را تحت تاثیر قرار دهد. این محصولات LG InstaView with Craft Iceبا قابلیت تولید یخ تراش ‌خورده و نسل دوم LG InstaViewThinQ هستند. این یخچال‌ها امکاناتی ارزشمند برای سرگرمی‌های خانگی و خلق یک تجربه کاربری ساده‌تر را فراهم می‌آورند. با یخچال‌های پیشگامانه InstaView ال جی، استفاده از لوازم ضروری آشپزخانه کاری راحت‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل خواهد بود.

تکنولوژی InstaView ال جی این امکان را فراهم آورده که بدون باز کردن در یخچال از محتوای درون آن آگاه شویم. در حقیقت یک صفحه نمایش شفاف روی در این سری یخچال قرار دارد که علاوه بر شفاف شدن و نمایش محتوای درون یخچال، امکان پخش ویدیوهای آموزشی یا جستجوی دستورات آشپزی در اینترنت را فراهم می‌آورد.

تکنولوژی‌های یخچال Instaview ال جی

یخ‌هایی جذاب و لذت‌بخش


InstaView with Craft Ice برنده جایزه CES 2020 Innovation Award و اولین یخچال فریزر دنیا است که یخ‌ساز آن امکان تولید یخ‌های کروی را دارد. لذا شما قالب‌های یخی دارید که آهسته‌تر ذوب می‌شوند و به پذیرایی‌های خانوادگی و دوستانه‌تان زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشند. پس از عرضه InstaView with Craft Ice در آمریکا، دیگر بازارهای دنیا هم طی سال 2020 تحت پوشش قرار خواهند گرفت. یخ‌های هنرمندانه این یخچال 5 سانتی‌متر قطر دارند و مدت‌زمان ذوب آن‌ها طولانی‌تر از قالب‌های یخ معمولی است، لذا نوشیدنی‌تان زمان طولانی‌تری بدون از دست دادن طعم، خنک می‌ماند.

InstaViewThinQ جدید

طی سال 2020 ال جی با ارائه نسل دوم تکنولوژی ThinQ، خط تولید یخچال‌های InstaView را به‌روز خواهد کرد. با بهره‌گیری از دید پیشرفته و هوش مصنوعی از این پس هر چه وارد یخچالتان می‌شود (درون قفسه‌ها، کشوی میوه یا بخش Door-in-Door) یا از آن خارج می‌شود، به صورت خودکار ثبت‌شده و لیست موجودی یخچال به صورت لحظه‌ای در اختیارتان است. با در اختیار داشتن چنین اطلاعاتی، یخچال InstaViewThinQ ال جی قادر است بر اساس مواد خوراکی موجود، پیشنهادهای خوبی به همراه دستور پخت برای وعده‌های غذایی‌تان داشته باشد.

علاوه بر این با تکنولوژی هوشمندتر به‌کاررفته در این یخچال‌ها و بر اساس عادات خرید شما، یخچال InstaView به صورت لحظه‌ای کاهش یا اتمام اقلام ضروری درون یخچال را به شما اطلاع می‌دهد. لذا شما همیشه یک لیست خرید آماده دارید و نیازی نیست برای تهیه لیست خرید حتما سری به یخچال بزنید.

پنل شفاف جلوی یخچال‌های هوشمند InstaView ال جی 2020 نه‌تنها امکان دیدن درون یخچال بدون باز کردن در آن و جلوگیری از هدر رفتن هوای سرد را فراهم می‌کند؛ بلکه یک نمایشگر 22 اینچی است که با اتصال به وای‌فای خانه، امکان جستجوی اینترنت و تماشای ویدیوهای آشپزی را به شکل مستقل و بدون نیاز به تلفن هوشمند یا تبلت فراهم می‌آورد.

خدمات مشتریان بر اساس LG Way (فلسفه مدیریتی منحصربه‌فرد ال جی)

هردو مدل یخچال Instaview ال جی که در CES به نمایش گذارده می‌شوند، خدمات Proactive Customer Care service را هم عرضه خواهند کرد که راهکار ارائه سرویس خدمات مشتریان هوشمند ال جی بر پایه هوش مصنوعی ThinQ است. این سرویس پشتیبانی اختصاصی ویژه هر مشتری را فراهم می‌آورد تا کاربران با دریافت نکات و ترفند‌های مفید، عملکرد دستگاهشان را به حداکثر برسانند و به صورت دوره‌ای اخطارهای لازم در خصوص ایرادات بالقوه دستگاه برای آن‌ها ارسال شود تا از بروز مشکل جلوگیری شود.

این سرویس به صورت لحظه‌ای کارکرد یخچال را مانیتور کرده و در صورت مشاهده اشکالاتی همچون افزایش غیرعادی دما، لزوم تعویض فیلتر تصفیه آب، یا دیگر اقداماتی که برای کسب بهترین نتیجه از یخچال ضروری هستند، از طریق اپلیکیشن LG ThinQ به کاربر اخطار داده و در صورت لزوم با شرکت خدمات پس از فروش هم هماهنگ می‌کند.

Dan Song رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع ال جی الکترونیکس می‌گوید: قصد داریم در نمایشگاه CES 2020 با ارائه محصولات InstaView و هوش مصنوعی نشان دهیم که آشپزخانه‌های آینده چگونه می‌توانند باشند. با استفاده از تکنولوژی، قرار است جعبه‌های سفید ملال‌آور گوشه آشپزخانه سریعا به ماشین‌های جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل شوند که یخ‌های هنرمندانه تولید کرده، برنامه غذایی پیشنهاد می‌دهند و لیست خریدتان را آماده می‌کنند. یخچال‌های پیشرفته ما با بهره‌مندی از ThinQ برای کاربرانی طراحی شده‌اند که قدردان هر کمکی برای کار راحت‌تر در آشپزخانه هستند.

از تاریخ 7 تا 10 ژانویه در سالن اصلی مرکز همایش‌های لس‌آنجلس غرفه #11100 می‌توانید یخچال‌های InstaView را ببینید. تمامی اخبار و اطلاعیه‌های ال‌جی در CES را هم می‌توانید از طریق هشتگ LGCES2020 در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

گجت نیوز

برچسب ها:

یخچال ،ال جی ،لوازم خانگی ،CES 2020