گشایش نمایشگاه مبلمان در قزوین

1398/10/17

گشایش نمایشگاه مبلمان در قزوین
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بعدازظهر دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، نمایشگاه مبلمان، لوازم‌خانگی، فرش، لوستر و دکوراسیون داخلی در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع از ۱۶ تا ۲۰ دی‌ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین دایر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم گشایش نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم‌خانگی به قیمت مناسب دایر شده است.

علی‌اصغر حاجی محمدی بابیان اینکه نمایشگاه مبل از پربازدید ترین نمایشگاه‌های استان قزوین به شمار می‌رود، افزود: تلاش می شود در این نمایشگاه جدیدترین تولیدات مبل و دکوراسیون داخلی به معرض نمایش گذاشته شود.

وی ارائه کالاهای مدرن ایرانی و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی را از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و گفت: رونق کالای ایرانی، حمایت از مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت تولید و ارائه کیفیت‌های برتر از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

حاجی محمدی تاکید کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین تلاش می کند تا سهم خود را در حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ملی ایفا نماید.

وی با اشاره به مشارکت ۶۲ واحد تولیدی و نمایندگی در این نمایشگاه یادآورشد: مشارکت‌کنندگان از استان‌های قزوین و تهران تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

حاجی محمدی تصریح کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌گردد مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران بوده و بر نحوه فروش آن‌ها نیز نظارت خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از ۱۶ تا ۲۰ دیماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین جهت بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

ایرنا